Toon posts:

[wm2003se] Problemen met CF GPS kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Acer n50 die ik wil voorzien van een globalsat BC-307 compact flash gps receiver. Na het inserten van de cf kaart krijg ik een melding dat een "unrecognized device" gevonden is.

Nu ben ik pas nieuw in de Windows Mobile wereld maar ik draai al een tijdje mee in de Windows Pc wereld, dus logische voor mij -> Drivertje ophalen bij Globalsat. Helaas geen drivert, alleen een melding dat een driver niet nodig is voor de Mobile 2003 Second Edition. "Standaard" moet de kaart herkend worden. Niet dus... Is het mogelijk dat ik de standaard driver waar hier naar verwezen wordt niet geinstalleerd heb of is er misschien ergens anders een driver te vinden ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 19:23 ]

Verwijderd

bij windows al gezocht? en bij acer levert die geen drivers of updates zodat ie hem wel herkent?

Verwijderd

Topicstarter
Was geen kwestie van drivers, de Acer n50 heeft de compact flash poort "verkeerd om" ingebouwd...
Voorkant van de compact flash naar achteren en alles werkt zonder problemen. Gelukkig heeft die cf kaart dat geintje overleeft.

mag op slot :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Op slot ja, maar niet om de reden die jij schijnt te denken...

Topics op GoT gaan niet dicht als de vraag van de TS beantwoord is. Het is hier nog altijd geen helpdesk, maar een community. Een topic die aan policy voldoet blijft open, als niemand meer belangstelling heeft zakt het gewoon weg.

Topics gaan daarentegen wel op slot als ze niet aan policy voldoen. En dat is hier helaas om meerdere redenen het geval:

- je stelt een vraag over Gadgets (PDA's zijn gadgets) in een forum over Processors, Moederborden en (RAM) Geheugen
- de antwoord op je vraag had je gewoon in de handleiding van je gadget kunnen lezen

Daar komt nog bij dat je blijkbaar denkt dat GoT een helpdesk is waar je lukraak vragen kunt stellen en 'tickets' op slot gaan indien opgelost. Check je mail voor een paar tips over wat GoT WEL is :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.