Tweakotine...

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Tweakotine is opzich wel leuk, maar is er ergens een lijst te vinden met een Top Zoveel van de die-hardste GoT-ers, zo ja, waar is ie?, zo nee, dan zou ik bestwel eens willen zien wie hier de echte die-hards zijn...

Verwijderd

die hard gotters en tweakotine zijn twee verschillende zaken. Maar als je geinteresseerd ben in de die hard oppergotter: http://212.189.235.3/~rjansen/

Verwijderd

Overigens zegt het aantal posts niets over de kwaliteit daarvan, en blablabla ..

• XElD
Inderdaad, maar als je dat met de totaalscore vergelijkt heb je wel iets werkbaars...

edit:
Oeps ik was in de veronderstelling dat het het niet forum gedeelte betrof, geen score dus...

Weet iemand nog een lijst te vinden voor het niet-forum gedeelte?

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 19:30 schreef XElDiablo het volgende:
Inderdaad, maar als je dat met de totaalscore vergelijkt heb je wel iets werkbaars...

edit:
Oeps ik was in de veronderstelling dat het het niet forum gedeelte betrof, geen score dus...

Weet iemand nog een lijst te vinden voor het niet-forum gedeelte?
die bestaat niet, om competitie te voorkomen

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 14:05

vanDaal

-ismeereentje

Hoe kan een tweakotine competitie nou erg zijn?

• XElD
Op woensdag 10 januari 2001 19:49 schreef vanDaal het volgende:
Hoe kan een tweakotine competitie nou erg zijn?
Vraag ik me ook af, mischien dat we dan te weinig slaap zouden krijgen, ach het zou vast goed zijn voor Douwe Egberts...

Verwijderd

Dan bestaat het gevaar dat sommigen zoveel mogelijk (onzinnige) reacties posten. Dat komt de kwaliteit en het niveau van GOT niet ten goede.

• XElD
Hmmm, maar dan kan je toch gewoon een top zoveel maken afhankelijk van de totaalscore

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48

BrZ

Op woensdag 10 januari 2001 23:35 schreef XElDiablo het volgende:
Hmmm, maar dan kan je toch gewoon een top zoveel maken afhankelijk van de totaalscore
Ja maar dan gaan er vuile trucjes gebruikt worden om meer karma te krijgen...
bv door naar een oud topic te gaan, daar iets te posten op +4 en dan ff onder een ander naam inloggen en hem dan ff op gemodereerd te zetten..

En zo zijn er nog veel meer van die dingen om veel karma te halen...
Pagina: 1