[XP] Na installatie theme plots vertraging na inloggen? *

Pagina: 1
Acties:

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:07
hey,

Ik heb net me computer geformateerd en weer win xp pro erop gezet=> niks aan het handje.

Ik wilde wel eens een ander thema en dan heb je bijv t prog: xptheme_starskin nodig.
Ik had toen van een site het thema BigX gedownload. Maar toen ik vervolgens mijn computer opstartte

deed hij veel langer hier over... tot het inlogscherm gaat alles normaal, maar daarna laat hij het opstartgeluid van windows horen en me achtergrond+ muis zien... en dan gebeurd er zon 30 sec niks(had hij eerst niet).(en ja ik heb een snelle computer ik had dit gewoon eerst niet, nooit gehad ook)

hoe moet ik dit aanpakken want ik heb geen flauw idee hoe dit komt

owja en ik heb ondertussen dat xptheme_starskin erafgegooid maar zonder resultaat.

Als ik een Hijkackthis log ofzo moet laten zien laat maar horen, maar ik vermoed dat je niets van spyware zult vinden aangezien hij net 1 dag geleden is geformatteerd en ik gister nog gescant op virussen en spyware..

Blackhawk

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-04 02:15
Systeemherstel al geprobeerd?

• BlackHawkDesign
hey,

Nu wel: resultaat hij was eerst 30 sec ofzo.. nu iets 10 sec hij is dus een heel stuk kleiner geworden , maar voor me gevoel is het nog niet zoals het was...

Maar is hier eigenlijk een verklaring voor?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03 22:53
heb je niet meer geinstalleerd ondertussen, firewall / virus scanner / etc etc etc etc

• BlackHawkDesign
nee, ik heb niks meer geinstalleerd na het moment dat hij nog goed was....
het enigste was die style/theme starskin

echt vaag :/

Ik begin mezelf af te vragen of er hier unerhaupt wel een oplossing is behalve formatteren :S

• BlackHawkDesign
maar heeft iemand anders nog een idee?

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Heb je niet perongeluk een netwerkkaart op DHCP staan terwijl je geen DHCP server hebt draaien? Dan krijg je namelijk ook zo'n vertraging...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat duidelijk is wat je probleem is :)

[XP]Dikke opstartbug > [XP] Na installatie theme plots vertraging na inloggen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Komt die Theme toevallig vanaf http://www.themexp.org :?

Want als je niet goed uitkijkt (goed lezen wat er staat, en bepaalde vinkje's aan/uitvinken) installeert die heel wat extra zooi wat je echt niet wilt..

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• BlackHawkDesign
nee hij kwam van : http://www.belchfire.net/

pfff ik wordt af en toe helemaal gestoord van, tegenwoordig kan je niks meer downloaden zonder dat je hele computer naar de *W@Y&#%@ is... :@ wordt er helemaal ******

ja ik heb geen flauw idee hoe ik het weg moet halen, zal een hijackthislog hier plaatsen zin hebben??

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-04 02:15
BlackHawkDesign schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:05:
nee hij kwam van : http://www.belchfire.net/

pfff ik wordt af en toe helemaal gestoord van, tegenwoordig kan je niks meer downloaden zonder dat je hele computer naar de *W@Y&#%@ is... :@ wordt er helemaal ******

ja ik heb geen flauw idee hoe ik het weg moet halen, zal een hijackthislog hier plaatsen zin hebben??
Een Hijack This log kan nooit kwaad. Plant hem maar hier neer.

Als er overbodige protocollen aanstaan bij de netwerkadapter dan kan dat ook een vertraging bij booten opleveren.

• BlackHawkDesign
hey,

naja ik denk eerlijk gezegd niet dat je er veel uit haalt maar ik hoop het wel :D

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 13:27:52, on 6-5-2005
Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Netropa\Multimedia Keyboard\nhksrv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\mqsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\mqtgsvc.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\Netropa\Multimedia Keyboard\MMKeybd.exe
C:\WINDOWS\PowerS.exe
C:\Program Files\Netropa\Multimedia Keyboard\mmusbkb2.exe
C:\Program Files\Netropa\Onscreen Display\OSD.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Tmntsrv.exe
C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCPFW.exe
C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCCLIENT.EXE
C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCGUIDE.EXE
C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\POP3TRAP.EXE
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programma\Mozilla Firefox\firefox.exe
K:\Documents and Settings\Maarten\Mijn documenten\Maarten\Athlon1800(2005)\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.nu.nl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MsmqIntCert] regsvr32 /s mqrt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [pccguide.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\pccguide.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCCClient.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\PCCClient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Pop3trap.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\Pop3trap.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MULTIMEDIA KEYBOARD] C:\Program Files\Netropa\Multimedia Keyboard\MMKeybd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PowerS] C:\WINDOWS\PowerS.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: Remote Controller.lnk = C:\Program Files\Prolink\PlayTV\TVRMVCR.EXE
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.m...eb_site.cab?1115109115468
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedi...ve/cabs/flash/swflash.cab

• BlackHawkDesign
hey,

ik zit er trouwens zo zelf even naar te kijken, maar kan het misschien veroorzaakt worden door die nieuwe hitmanpro spyware remover? want ik zie dat al die anti spyware progs zich ook opstarten namelijk...

en owja.. kan je posts nog editen? want ik druk nu elke keer reply omdat ik de edit knop niet kan vinden

ja ik kom er net achter dat elke keer als ik kijk ik niet ingelogd ben, en dus ik ook die edit knop niet zie... vandaar, maar heeft nou niemand enig idee hoe ik dit probleem moet aanpakken????

ik heb trouwens(miss helpt verder beschrijving) af en toe.. dat me start balk enz.. even verdwijnen en weer terug komen net of hij explorer.exe opnieuw laad ofzo... heeft iemand daar wat aan?

[ Voor 38% gewijzigd door BlackHawkDesign op 07-05-2005 18:02 ]

• BlackHawkDesign
niemand heeft dus een oplossing, naja ik wordt er gek van .. soms schokt gewoon zelfs me beeld :/ ik format em gewoon nog een keer want ik wordt er gestoord van :S..
Pagina: 1