Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

logitech mouseman opticall

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier dus de bovenstaande muis. en nu wilde ik het rode ledje vervangen door een blauwe! alleen nu heb ik hem opgehaald en dan staat er naast de + lijn het volgende:'' ld2''

wat betekent dit want via google staan er allemaal verschillende waardes. en of dat klopt....?!

alvast hartstikke bedankt.!

kan dit ledje in de muis is dus de vraag. en brand ie dan fel genoeg..!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 16:00 ]

Verwijderd

ik denk dat je hier toch wel iets meer zelf naar had kunnen zoeken, zulke vragen zijn al erg vaak gesteld, en in de faq staat er ook een boel over. Of je ledje fel genoeg brand ligt ook aan welke led je hebt, dat heb je er niet bij vermeld. Je kan de led denk ik gewoon er in plaatsen, dan merk je het vanzelf wel (mijn tactiek vaak, een led kost toch max. 1 euro :7 ). Er zat namelijk al een LED in, dat betekent dat de voltages niet extreem hoog zullen zijn oid, en dat een andere LED er ook zal werken.

Ik zag laatst een grafiekje met de gevoeligheid van zo'n muissensor voor verschillende kleuren licht, daar zou je even naar kunnen googlen. Ik geloof dat blauw een stuk minder goed werkt dan rood, maar als je dan een led met veel cmd neemt, kan je het daarmee een beetje compenseren.

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

GoT Search: led + muis: resultaten
Denk dat je hiermee wel vooruit komt ;)

Ici kann uw Werbung staan

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:57:
ik heb hier dus de bovenstaande muis. en nu wilde ik het rode ledje vervangen door een blauwe! alleen nu heb ik hem opgehaald en dan staat er naast de + lijn het volgende:'' ld2''

wat betekent dit want via google staan er allemaal verschillende waardes. en of dat klopt....?!

alvast hartstikke bedankt.!

kan dit ledje in de muis is dus de vraag. en brand ie dan fel genoeg..!
Zover ik weet kan je 'm niet vervangen. Die rode led is noodzakelijk voor de werking van de muis.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik denk dat je beter de search kan gebruiken om op je antwoord voor dit soort vragen te komen, er zijn namelijk al genoeg topics over geopend.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.