godmode in far cry op een azerty keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:22
lo allemaal

ik zit eindelijk in de voorlaatste level van far cry

ik werd er uit een helicopter gedropt tussen de beesten

en hoewel ik in een walkthrough had gelezen dat je gewoon de rivier moest volgen en dat het dan wel van de eerste keer lukt, wil het mij dus maar niet lukken om levend bij die gecrashte helicopter te geraken

ik begin dat stukje dan ook stilaan beu te geraken en zou er graag voorbij gaan (zonder wapens tussen 10 tallen beesten afgemaakt worden, geraak je snel op uitgekeken)

dus ging ik zoeken naar een godmode cheat

na wat editen, zou ik godmode moeten kunnen aanzetten door gewoon "#godmode()" in console te typen

MAAR

het teken # kan ik op geen enkele manier in console krijgen

ik heb al iedere toets op mijn toetsenbord geprobeert, ook in combinatie met shift, ctrl, alt en altgr

ik heb ook alt-35 en andere alt-"key" combinaties geprobeert, maar niets werkt...

ik heb een franstalig gateway 2000 azerty toetsenbord

en ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen ;)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Godmode is voor mietjes! :+
En al helemaal als je jezelf Mastakilla noemt... :X

Maar ontopic: als ik op deze site kijk (eerste hit op Google!) moet je Ctrl-Alt-3 gebruiken

Rail Away!

• Mastakilla
als je weet hoe ik dat stukje voorbij geraak, zonder 24 uur aan een stuk te trial and erroren om een path te vinden waar je TOEVALLIG 1 op de 10 keer niet wordt afgemaakt, mag je me het altijd laten weten... ;)

maar zoniet dan ga ik je alt-ctrl truuk proberen...

THX!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Mastakilla schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:05:
als je weet hoe ik dat stukje voorbij geraak, zonder 24 uur aan een stuk te trial and erroren om een path te vinden waar je TOEVALLIG 1 op de 10 keer niet wordt afgemaakt, mag je me het altijd laten weten... ;)

maar zoniet dan ga ik je alt-ctrl truuk proberen...

THX!
Ik ben nog nooit zo ver in FC gekomen ;)

Rail Away!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

GameFaqs: Far Cry bied je vast wel mogelijkheden :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Door gewoon de rivier te volgen had ik dat stuk in 2-3 keer gehaald. je komt dan zonder problemen bij de heli. Godmode sucks trouwens en moet je ook alleen maar gebruiken als je een spel al hebt uitgespeeld 8)

• Mastakilla
kga straks nog en keertje proberen door noord oosten te volgen ipv die rivier

de rivier probeer ik ni meer

als je het op die manier in 3x is gelukt heb je wel HEEEEEEEEL veel geluk gehad volgens mij

ik het zo nl al een 10-20 keer geprobeert, telkens op een iets andere manier... en nooit kwam ik verder dan +-50 meter... (nog laaaaang niet in de buurt van die heli iig)

Verwijderd

Oefeing baart kunst, zelf sik ben er uiteindelijk uitgekomen, en dat zegt heel wat :D
Pagina: 1