lo allemaal
ik zit eindelijk in de voorlaatste level van far cry
ik werd er uit een helicopter gedropt tussen de beesten
en hoewel ik in een walkthrough had gelezen dat je gewoon de rivier moest volgen en dat het dan wel van de eerste keer lukt, wil het mij dus maar niet lukken om levend bij die gecrashte helicopter te geraken
ik begin dat stukje dan ook stilaan beu te geraken en zou er graag voorbij gaan (zonder wapens tussen 10 tallen beesten afgemaakt worden, geraak je snel op uitgekeken)
dus ging ik zoeken naar een godmode cheat
na wat editen, zou ik godmode moeten kunnen aanzetten door gewoon "#godmode()" in console te typen
MAAR
het teken # kan ik op geen enkele manier in console krijgen
ik heb al iedere toets op mijn toetsenbord geprobeert, ook in combinatie met shift, ctrl, alt en altgr
ik heb ook alt-35 en andere alt-"key" combinaties geprobeert, maar niets werkt...
ik heb een franstalig gateway 2000 azerty toetsenbord
en ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen
ik zit eindelijk in de voorlaatste level van far cry
ik werd er uit een helicopter gedropt tussen de beesten
en hoewel ik in een walkthrough had gelezen dat je gewoon de rivier moest volgen en dat het dan wel van de eerste keer lukt, wil het mij dus maar niet lukken om levend bij die gecrashte helicopter te geraken
ik begin dat stukje dan ook stilaan beu te geraken en zou er graag voorbij gaan (zonder wapens tussen 10 tallen beesten afgemaakt worden, geraak je snel op uitgekeken)
dus ging ik zoeken naar een godmode cheat
na wat editen, zou ik godmode moeten kunnen aanzetten door gewoon "#godmode()" in console te typen
MAAR
het teken # kan ik op geen enkele manier in console krijgen
ik heb al iedere toets op mijn toetsenbord geprobeert, ook in combinatie met shift, ctrl, alt en altgr
ik heb ook alt-35 en andere alt-"key" combinaties geprobeert, maar niets werkt...
ik heb een franstalig gateway 2000 azerty toetsenbord
en ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen