Toon posts:

Windows geeft zich vreemd weer.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb schijfopruiming gedaan en nu krijg ik duz dit soort crap van mijn windows

Klik

ik kan het niet laten zien als afbeelding want niets dat van windows is doet het meer of wat geinstalleerd is (op office na dan) ik krijg steeds deze fout melding

"de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installerren van de toepassing kan dit probleem oplossen"

maar het probleem is nou juist ook ik kan geen nieuwe software installeren want dan krijg ik dezelfde error, :/

wie weet hier een oplossing voor?? heb al verschillende dingen geprobeert, en ik wil mijn systeem absoluut niet opnieuw installeren..

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-04 15:42

JohnD

Bernd

en als je naar veilige modus gaat? misschien kan je dan gebuik maken van systeemherstel.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:38
probeer eens het commando "sfc /scannow" (je kan het opstarten via taakbeheer (ctrl+alt+del) --> uitvoeren)..

Het ziet er naar uit dat schijfopruiming een paar kritieke bestanden heeft weggegooid..

Verwijderd

Topicstarter
allemaal al gedaan :'(

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
CyberThijs schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:57:
probeer eens het commando "sfc /scannow" (je kan het opstarten via taakbeheer (ctrl+alt+del) --> uitvoeren)..

Het ziet er naar uit dat schijfopruiming een paar kritieke bestanden heeft weggegooid..
Ik wou net hetzelfde voorstellen (hou dan wel je Windows-cd of een installatiebron (de map i386) in de aanslag), let er dan ook op dat hij alle patches op je systeembestanden zal verwijderen (theme patch, gui patcher, ...) of toch ten minste zal opmerken dat die bestanden niet juist zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik dus allemaal al gedaan, iemand een ander idee??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie?
En omschrif je probleem eens iets beter dan 'vreemd'? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:36:
Welke Windows versie?
En omschrif je probleem eens iets beter dan 'vreemd'? :)
windows pro sp2 & check bijlage eerste bericht

Verwijderd

Als je dat allemaal al gedaan hebt zou je dat dan volgende keer in je startpost willen zetten zodat mensen weten wat je allemaal gedaan hebt? :)
Omdat dit ontbreekt in je startpost ga ik deze dus sluiten, maar open gerust een nieuw topic dat wel voldoet aan Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart Zorg er dan ook voor dat je OS in de topictitel staat volgens Windows Operating Systems - Policy en zorg voor een duidelijkere probleembeschrijving :)
Je zou eens kunnen kijken naar het terugzetten van een systeem restore point bevoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 15:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.