Toon posts:

6800GT

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen zeg ik heb ff een vraagje, een maat van me heeft een p4 3ghz met een gigabyte moeder bord type weet ik zo even niet, hij heeft 1 gig kingston ram en dus een XFX 6800GT 256 ddr3, nu spelen we wel eens cs ik speel met een radeon 9600 pro amd 64 3200+ 1 gig ram wat het zelfde is, echter ik haal 100 fps op 1206*1024 en hij komt niet verder dan rond de 40 a 50 fps, hij heeft de nieuwste drivers, heeft al een x geformat je zou zeggen hmm dan ligt het aan je systeem maar echter is het dat hij met 3dmark05 tegen de 5000 punten haalt wat zou hier aan de hand kunnen zijn.
Sorry dat ik zo incompleet met mn gegevens ben, ben op mn werk, indien jullie ze echt nodig hebben dan zal ik ze wel even vragen.....

BVD Mark Pierweijer

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-03 11:26
zet de specs even netjes wil je,
en wat is de [edit] snelheid van zn mobo en zn RAM?
zijn instellingen zijn hetzelfde??

EDIT; srry, ik moet beter lezen

edit2:

amd rulessss. lijkt me logisch

[ Voor 53% gewijzigd door sjongenelen op 04-05-2005 14:44 ]

you had me at EHLO

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:14
Waarschijnlijk heeft hij anti-aliasing enzo veel hoger staan dan jij, dat kost nogal wat fps, ik zou dat bij beiden even nakijken, je kan ook een screenshot van beide op hetzelfde moment plaatsen, waarschijnlijk zit er veel verschil in de kwaliteit tussen de jouwe en die van hem

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 10:59
Sterke titel....

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-03 11:26
Yofresh_750 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:46:
Waarschijnlijk heeft hij anti-aliasing enzo veel hoger staan dan jij, dat kost nogal wat fps, ik zou dat bij beiden even nakijken, je kan ook een screenshot van beide op hetzelfde moment plaatsen, waarschijnlijk zit er veel verschil in de kwaliteit tussen de jouwe en die van hem
mee eens, je moet wel zorgen dat het allemaal precies hetzelfde is

[quote]The Cheese schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:47:
Sterke titel....[/quote]

ZEKER eens sterke titel..
kaart ook trouwens :D

[ Voor 19% gewijzigd door sjongenelen op 04-05-2005 14:50 ]

you had me at EHLO

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap niet zo goed wat dit in Windows Operating Systems doet, daarnaast lijkt je topic titel nergens op en zie ik geen inzet.

Open je topic even in een forum wat wel over videocards gaat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.