Ik zit met een probleem bij ons met Exchange 2000.
Als ik een email probeer te versturen naar een bepaald domein, krijg ik een Delivery Status Notification (Relay).
Dit gebeurt pas sinds vorige week, en het enige wat er rond die tijd is gebeurd is het installeren van een Windows Update, een update rollup voor SP3 van Exchange.
Iedere keer als ik een email wil versturen naar een bepaald domein, en ik kies voor de optie 'Bevestiging sturen als email bezorgt is', krijg ik een email terug met het volgende:
Onderwerp: Delivery Status Notification (Relay)
Tekst:
Met als bijlage een textbestand dat het volgende bevat:
Wat kan hier aan de hand zijn?
Ligt het aan onze kant of aan de kant van de ontvanger?
De emails komen ook daadwerkelijk niet aan bij de ontvanger
Als ik een email probeer te versturen naar een bepaald domein, krijg ik een Delivery Status Notification (Relay).
Dit gebeurt pas sinds vorige week, en het enige wat er rond die tijd is gebeurd is het installeren van een Windows Update, een update rollup voor SP3 van Exchange.
Iedere keer als ik een email wil versturen naar een bepaald domein, en ik kies voor de optie 'Bevestiging sturen als email bezorgt is', krijg ik een email terug met het volgende:
Onderwerp: Delivery Status Notification (Relay)
Tekst:
code:
1
2
3
4
5
| This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Your message has been successfully relayed to the following recipients, but the requested delivery status notifications may not be generated by the destination.
support@archie.nl |
Met als bijlage een textbestand dat het volgende bevat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Reporting-MTA: dns;CMAFS01.cma.local Received-From-MTA: dns;workstation03 Arrival-Date: Wed, 4 May 2005 14:17:41 +0200 Final-Recipient: rfc822;support@archie.nl Action: relayed Status: 2.5.0 |
Wat kan hier aan de hand zijn?
Ligt het aan onze kant of aan de kant van de ontvanger?
De emails komen ook daadwerkelijk niet aan bij de ontvanger