Nikon F55 Telelens - waar te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26
Ik wil graag voor mijn zus een telelens kopen voor haar Nikon F55. Nu heb ik op internet al verschillende sites afgestruind, maar zelfs op de site van Nikon kan ik niets vinden over een accessoire in de vorm van een telelens.

Ze wil graag een 75-300mm telelens hebben. Waar kan je zoiets in hemelsnaam krijgen?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

je kan toch gewoon elke Nikor lens in de afgelopen 50 jaar op deze camera zetten? Misschien dat sommige oude lenzen de AF niet werkt en zou je MF moet toepassen. Maar elke nieuwe lens past er gewoon op. Of eentje van Sigma of Tamrom of een andere 3rd party manufacturer?
Zie het probleem niet. Er zijn geen speciale lenzen voor deze slr.

En voor lenzen kan je bv kijken op Fotokonijnenberg.nl D95.nl of gewoon je fotoboer om de hoek.

[ Voor 36% gewijzigd door DarkSide op 04-05-2005 14:37 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Er zit een nikon F mount op dus je kunt vrijwel alle nikon, sigma, tamron en tokina lenzen voor Nikon mount gebruiken.

www.foto-konijnenberg.nl o.a.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Alle F-mount lenzen die sinds 1955 zijn gemaakt, zullen op haar F55 passen.
Ze wil graag een 75-300mm telelens hebben. Waar kan je zoiets in hemelsnaam krijgen?
www.kamera-express.nl
www.koopdigitaal.nl
www.cameranu.nl

Zomaar een paar nederlandse fotozaken waar ze zulke dingen echt wel op voorraad hebben. Ook een 70-300 telezoom staat er gewoon tussen, zie oa hier, een Nikon 70-300 voor 109 eur, of de luxere/betere versie voor 299 eur.

Voortaan eerst even zoeken dus :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.