Ik ben bezig met een website in ASP.net met Visual Basic waarbij ik gebruik maak van een database.
Uit deze database haal ik een aantal waardes (bv. Competitiespelers)
Deze waardes gebruik ik om radiobuttons aan te maken, bv CompetitiespelersRadiobutton
Ik wil nu van een gebruiker aangeven of hij wel of niet lid is van een groep (Competitiespelers).
Hierbij wil ik de waarde "Competitiespelers" die ik uit de database haal koppelen zodat ik de radiobutton aan of uit kan vinken.
De variabele die ik dan nodig heb is CompetitiespelersRadiobutton.Checked, deze wordt dan op True gezet als de gebruiker lid is van deze groep.
Ik heb het volgende al geprobeerd.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Uit deze database haal ik een aantal waardes (bv. Competitiespelers)
Deze waardes gebruik ik om radiobuttons aan te maken, bv CompetitiespelersRadiobutton
Ik wil nu van een gebruiker aangeven of hij wel of niet lid is van een groep (Competitiespelers).
Hierbij wil ik de waarde "Competitiespelers" die ik uit de database haal koppelen zodat ik de radiobutton aan of uit kan vinken.
De variabele die ik dan nodig heb is CompetitiespelersRadiobutton.Checked, deze wordt dan op True gezet als de gebruiker lid is van deze groep.
Ik heb het volgende al geprobeerd.
Visual Basic .NET:
1
2
| groepsnaam = objSelectGroepsledenReader.GetString(0) groepsnaam & "RadioButton.Checked" = True |
Visual Basic .NET:
1
2
| groepsnaam = objSelectGroepsledenReader.GetString(0) groepsnaam + "RadioButton.Checked" = True |
Visual Basic .NET:
1
2
| radiobutton = objSelectGroepsledenReader.GetString(0) + "Radiobutton.Checked" radiobutton = True |
Iemand een idee wat ik fout doe?