Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Office 2003] Foutmelding invoegen Excel sheet in Word

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in Word een Excel werkblad invoeg, krijg ik de volgende foutmelding:

Microsoft Office Word kan de toepassing niet starten die nodig is om dit project te openen.
Er is een fout opgetreden en deze functie werkt niet goed meer. Wilt u deze functie nu herstellen?
Ja Nee

Wanneer ik ja kies, wordt er iets geherinstalleerd. Wanneer dit klaar is komt ie met de volgende foutmelding, welke dezelfde is wanneer men voor nee kiest.

Dit object is gemaakt in Excel.
Deze toepassing is niet beschikbaar voor het openen van dit object.
Controleer of de toepassing juist is geinstalleerd en dat de toepassing niet is verwijderd of
verplaatst of dat de naam is gewijzijgd.
OK

Echter wanneer Excel is geopend, werkt deze functie zonder problemen. Dus zal het een probleem in de verwijzing zijn, maar desalniettemin toch hinderlijk.
Zoeken heeft tot nu toe weinig opgeleverd of een oplossing waarvan de database niet te bereiken was.

Verwijderd

Vreemd, heb je MS Office volledig geinstalleerd? Of missen er toch bepaalde functies, ik zou anders het onderdeel van Excel volledig installeren.

In office 2000 was bracht dit nogal wat iritaties, je moest hier heel vaak de cd erbij pakken, in office xp was dit veelal opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, Office volledig geinstalleerd en wordt van de harddisk uitgevoerd.

Verwijderd

schopje

het is een oud topic maar ik heb nu ditzelfde probleem en er staat helaas nog geen oplossing bij

mijn situatie is precies hetzelfde office 2003 volledig geinstalleerd, heb de herstel functie ook geprobeerd en opnieuw installeren (eigenlijk meer overschrijven) is ook gedaan.

iemand nog een goed idee???

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 19:05 ]

Verwijderd

schopje

• virtualpimp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11 21:19
Sorry voor de bump van dit oude topic. Dit probleem kwam ik ook tegen. Omdat het in Nederlandse taal is, kwam ik met Google Search alleen op deze pagina uit (ook al is de topic nog al wat verouderd). Vandaar dat ik nog extra info wil toevoegen. Er is niet echt een workaround of een hotfix voor een oplossing, maar meer informatie is te vinden op de engelse KB pagina van MS: MS KB 275944.

MCSE, MCPS, MCSA, MCSAM, MCNPS, MCITP, MCTS

Pagina: 1