Toon posts:

Port Forwarding probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Topcom Wireless Webr@cer 1004 PSTN router en ik wil Port Forwarding doen. Op www.portforward.com zie ik geen tutorial over mijn router, helaas.. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:53:
Hallo,

Ik heb een Topcom Wireless Webr@cer 1004 PSTN router en ik wil Port Forwarding doen. Op www.portforward.com zie ik geen tutorial over mijn router, helaas.. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt.
Pak bijvoorbeeld de handleiding en ga daar doorheen aan de hand van de tutorials ;)
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:56:
Ik weet niet meer waar de handleiding ligt, maar heb wel de manual op internet gelezen en daar stond het niet in.
De meest simpele basisfunctionaliteit staat er niet in, right 8)7 Hard to believe, of je hebt een pauperrouter :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 12:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet meer waar de handleiding ligt, maar heb wel de manual op internet gelezen en daar stond het niet in.

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-05 15:55
Inderdaad, heb net de handleiding van de fabrikant gelezen en deze is inderdaad nogal waardeloos. Kun je een screenshot van het hoofdmenu posten?

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
meestal zijn die functies te vinden onder 'virtual servers' o.i.d.

maar een screenie zou idd een hoop verduidelijken.

Mijn rig

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

[google=Topcom Wireless Webr@cer]

dit linkje oa

http://www.scarlet.be/nl/support/adsl/modems/topcom/a107489

En deze

http://www.topcom.net/products/index.php

[ Voor 82% gewijzigd door aReaRe op 04-05-2005 13:03 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk, hier is ie:

Afbeeldingslocatie: http://img249.echo.cx/img249/6540/hoofdmenu6ah.th.jpg

Ik heb deze menu's:
System:
Device Info
Administration
Quick Configuration
Save Configuration
Upgrade Firmware
Reset Router
Status:
DSL Connection
WAN Connection
Traffic Counter
Routing Table
DHCP Table
Wireless Client
Configuration:
DSL
LAN
WLAN
WAN
IP Route
DNS
Security
Virtual Server
UPnP

Verwijderd

De virtual server klinkt mij goed in de oren, vul daar het ipadres in van je pc en de poorten waar het om gaat. Veel meer dan dat kan het niet zijn :)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:56

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

IP Route en Virtual Server komen in de richting van wat je zoekt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Bij Virtual Server moet het staan gok ik.
Staat bij mijn sweex router ook :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 13:05 . Reden: Anders 3x hetzelfde :P ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij Virtual Server zegt ie: Create new Server en IP Route zegt: Create new route. Welke moet ik doen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 14:14

Korakal

Up up up!

Uhm mja... had een willekeurige andere handleiding gepakt en je had een goeie kans dat je 'virtual server' was tegengekomen. De opties gewoon eens doorkijken was ook een goeie geweest :+

IP Route moet je niet aanzitten, Virtual Server gewoon zoals gezegd IP adres en poorten van de machine die de portmaps moet ontvangen invullen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.