Adressen in word invoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Topicstarter
Ik wil graag een word document koppelen aan een outlook adressenlijst. Hiermee wil ik bereiken dat ik een brief kan tikken, en hierin een variable stop. Deze variabele zoals NAW gegevens wil ik uit een outlook halen zodat ik makkelijk meerdere gepersonaliseerde brieven krijg.

Hier zal vast wel een uitleg van op internet staan maar deze ontgaat mij, mischien zijn er mensen hier die hier wat bekend mee zijn?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24

Boss

+1 Overgewaardeerd

Zoek eens op ' mailmerge', dan kom je alles wel te weten.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-05 07:07

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Mailmerging bedoel je??
Extra -> brieven en verzendlijsten -> Afdruk samenvoegen.

Eventueel eerst even naar excel of access omzetten...

suc6

[ Voor 4% gewijzigd door DDemolition op 04-05-2005 12:55 ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Topicstarter
Mailmerging lijkt inderdaad precies wat ik zoek, bedankt voor de snelle reactie's.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kwestie van even door de menu-opties te lopen of even F1 te drukken :) Gelieve dat de volgende keer even te doen voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.