Ik heb een applicatie in .NET C# ontwikkeld. daarin wordt ook een dll in vb gebruikt die ik zelf geschreven heb. deze dll gebruikt een dll van een applicatie. Ik kon niets anders dan in vb mijn dll schrijven.
ik wil nu de app op windows server 2003 draaien. echter alles werkt totdat ik de dll nodig ben.
ik krijg dan de melding.
het comobject met CLSID {veel cijfers} is ongeldig of niet geregistreerd.
nu wil ik de dll registreren met regsrv32 maar daar krijg ik de melding kan DLLregistrationserver niet bereiken. Dus dat wil ook niet.
Google gaf een aantal oplossingen maar die werkten niet. Zoals dll registreren, .NET framework 1.1 installen (stond er al op natuurlijk) install package maken die alles registreerd enz
wie heeft er een oplossing.
ik wil nu de app op windows server 2003 draaien. echter alles werkt totdat ik de dll nodig ben.
ik krijg dan de melding.
het comobject met CLSID {veel cijfers} is ongeldig of niet geregistreerd.
nu wil ik de dll registreren met regsrv32 maar daar krijg ik de melding kan DLLregistrationserver niet bereiken. Dus dat wil ook niet.
Google gaf een aantal oplossingen maar die werkten niet. Zoals dll registreren, .NET framework 1.1 installen (stond er al op natuurlijk) install package maken die alles registreerd enz
wie heeft er een oplossing.
Klaas