Toon posts:

Ti 4200 cooler doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mn GeForce4 Ti 4200 nu ongeveer 2 jaar, alleen de laatste tijd doet de cooler wel erg raar.
Hij maar veel meer herrie dan normaal en een keer hielt hij dr een keertje zelfs bijna mee op. |:(
Waar kan dit aan liggen? ik haal regelmatig stof weg en heb mn pc ook niet overclocked.
Want dat ie dr met 2 jaar al mee op houd vind ik wel snel...

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
heb je ook eens geprobeerd om hem met naaimachine olie ff te oliën. Dat helpt heel erg(iig hij draait soepeler en minder geluid)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal ik wel ff doen. Bedankt voor de tip! :D

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Na 2 jaar geven de meeste van die dingen toch wel de geest, de fannetjes op grafische kaarten zijn over het algemeen namelijk niet van de hoogste kwaliteit. Om hem te vervangen kan je kijken naar zo'n mooie Zalman koeler zodat je 'm passief kunt koelen. Ook Artic Silencers zijn erg goed en stil.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Tja, of iets wat goedkoper is: koop een 8 centimeter case fan en mod die er op. Denk ff creatief, iets met ty-raps of zo.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt
( misschien niet het goeie topic voor deze vraag maar waar kan je zien wat voor moederbord je hebt?, want ik wil namelijk een nieuwe cpu cooler kopen.)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
sisoft sandra, kast openschroeven en kijken wat erop staat etc...

Verwijderd

Topicstarter
Nu mijn standaart Ti 4200 coolertje dus wel een beetje aan zijn eind is gekomen(*snik*) is het dus tijd geworden voor een nieuwe. Ik had wel een paar leuke gezien, de De VF700 Cu en de
ZM80D-HP
Ik denk dat ik voor de ZM80D-HP ga omdat ik die hier bij de Norrod al heb zien liggen, en ik niet zou weten waar ik de VF700 Cu zou moeten halen, ( en ik bestel liever niet over internet)
Je kunt ook nog de ZM-OP1 cooler er bij halen voor de ZM80D-HP maar ik weet niet of ze die ook hebben.
Maar nu mijn vraag: past de VF700 Cu of de ZM80D-HP ook op mij Ti 4200?
Ik had wel gelezen dat de VF700 Cu alleen op ATi kaarten of de Nvidia FX serie of vanaf de geforce6 erop paste. :?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, ik heb nu een VF700-Cu gekocht :D
Hij werkt prima en is super stil! _/-\o_
Pagina: 1