Toon posts:

Outlook express mail wel in sent Items, wordt niet ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Hier een vaag probleem.

Een pc in het buitenland waar ik geen directe toegang tot heb (klant, via telefoon...) Heeft het probleem dat wanneer in outlook express een amil verstuurd wordt deze niet aankomt bij de ontvanger. Althans soms...

Hier lokaal heb ik een replica van de pc en de account, hier werkt alles prima

AV software : norton AV 2005.

Heeft iemand enig idee. Ik denk dat dit alle relevant info is, mocht iemand meer willen weten, laat het even weten .

MvrGr,

Matthijs

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Heel simpel, zet het versturen van email via norton uit, die geeft namelijk niet altijd netjes eventuele foutmeldingen weer. Als de klant via de telefoon verstuurd, dan is er grote kans dat oe de hoorn er al opgooit omdat hij denkt dat hij klaar is, terwijl nav op dat moment nog aan het verzenden is. Oe heeft van nav een "correct ontvangen" signaal gekregen en zodoende de mail in de sent items gezet.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier kunnen we niks mee. Je geeft niet echt aan wat je al geprobeerd hebt. Ook wat je er al over hebt kunnen vinden niet. Misschien staat wel de verkeerde smtpserver ingesteld?

Je had minimaal kunnen vermelden:
De foutmelding die Outlook Express geeft (0x800ccc**) met de verklarende tekst
Wat je daar mee in Software Algemeen - FAQ hebt kunnen vinden. en hebben ze het zonder norton of na een reinstall nog?

Ga zelf nog even aan de slag, en open eventueel een nieuw topic in Officesuites en -software met duidelijke informatie :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.