Toon posts:

[3DS Max 7] Basis modelleren, ben ik wel goed bezig?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben begonnen met het modelleren van een Ford Mondeo. De blueprints heb ik via www.suurland.com gedownload en daarna heb ik het volgende model in elkaar gezet:

http://www.planet.nl/~derks967/FordMondeo.zip
In dit zip-bestanje zowel .max bestand als de benodigde jpegs en psds die ik als material/achtergrond gebruik.

Ik ben alleen een beetje onzeker over mij modelleer-kunsten en graag zou ik wat commentaar willen over het model. Het is nog niet af overigens, maar ik vond het zonde om verder te gaan als ik toch met prutswerk bezig ben.
Perfect zal het niet zijn, daar ben ik nog te "groen" voor. Maar ik zou toch graag een enigszins redelijk resultaat willen behalen.

Ook heb ik trouwens al diverse tutorials doorlopen, zowel die van 3DS Max alsook enkelen die ik via Google heb gevonden. Helaas gaan deze ervan uit dat je de basis modelleren onder de knie hebt. Alleen kom ik nooit op hetzelfde resultaat als degene die de tutorials maakt....

Zouden jullie wat commentaar kunnen geven op het modelwerk?

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40

Multensor

wtf

Hier is het post heir je 3d stuff topic voor en ik denk niet dat veel mensen een bestand gaan downloaden. Je kant beter even in dat topic posten en dan een plaatje van je wireframe erbij gooien.

suc6 ermee nog iig

erhmm.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Deze vraag kan goed in [rml][ 3d] Post je 3d stuff maar weer - part 28[/rml] :) Kan je hem daar in plaatsen? :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.