Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi allemaal,

ik heb via een t-mobile abbonement de nokia 6230i aangeschaft. ben er echt superblij mee, alles zit erin wat erin moet zitten.

als dank voor de antwoord op de vraagjes, heb ik onderaan het bericht nog wat tips staan en een link naar mn site waar ik mn wallpapers heb staan. (graag reactie of ze leuk zijn :9 )

ik heb alleen een aantal vraagjes :

=============================================

- als ik een plaatje (zelf ingevoerd via mmc) wil bewerken, dmv een pictogram of frame in te voegen, komt ie met de melding : niet toegestaan door activeringssleutel. :'( hoe komt dit ??

- wat is de maximalen snelheid van bluetooth ? is dit 1mbit/sec, (ofwel max. 100kb/sec.) en is dit niet veel te traag om mp3s op je mmc-kaartje te zetten.

- weet iemand waar je de nokia-usb-kabel (DKU-2) goedkoop kan kopen. ik vindt 40 euro wel een belachelijk hoge prijs voor een kabeltje }) . En is er eventueel een kabel niet officieel van nokia die goedkoper is en goed werkt ? en kan er ook er een seriele kabel gebruikt worden en hoe snel is ie dan ?

- is het mogelijk om in minder gecomprimeerde modus een video op te nemen met je camera ? (met een hack of whatever) mn instellingenen staan al op hoog.

- is er een programma/toepassing om je contacten in een keer toe te voegen aan de hand van een excel-lijst ? ik heb nu een lijst staan met velden zoals groep,achternaam,voornaam,mobiel,vast,adres,ovige etc.

- wat gebeurt als ik toch eigenwijs een 1gb mmc-kaart erin zet ? is er misschien een hack/truukje om toch een mmc-1gb te kunnen gebruiken ?

==============================================

*Tips*

- met het programma ImTOO 3GP Video Converter kan je van elk willekeurig film(pje) een *.GP3-bestand maken. je kan dan beter de bitrate opschroeven naar 200kb (ipv 40kb standaard). ik heb t al geprobeerd en t werkt goed, alleen bij een te hoge bitate kan het geluid niet goed meer synchroon lopen.

- stel je instellingen zo in dat ie je gegevens (plaatjes,filmpjes,audio etc.) op je mmc-kaartje opslaat. is makkelijker als wat over wil via een kaartlezer.

hier de link naar de wallpapers ! ik heb ze alllemaal zelf gemaakt en ben er ook een paar uur zoet meegeweest, dus een bedankje mag er wel vanaf :P

http://cloud.prohosting.com/mieg/nokia6230i/

[ Voor 4% gewijzigd door mieg_1981 op 04-05-2005 11:40 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 08:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Heb je zelf al een beetje gegoogeld? Veel is er dan op terug te vinden...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1007535 (Nokia 6230i-topique) is ook wel een geode start waarschijnlijk...

[ Voor 38% gewijzigd door Bastiaan op 10-05-2005 08:35 . Reden: Slordigheidje... ]

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
kan echt niemand mij helpen met mn vraagjes ? ik heb al gezocht in het nokia6230i topic, maar daar staat niet exact een antwoord in.... :'(

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-11 14:50

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

- als ik een plaatje (zelf ingevoerd via mmc) wil bewerken, dmv een pictogram of frame in te voegen, komt ie met de melding : niet toegestaan door activeringssleutel. :'( hoe komt dit ??
geen idee :P
- wat is de maximalen snelheid van bluetooth ? is dit 1mbit/sec, (ofwel max. 100kb/sec.) en is dit niet veel te traag om mp3s op je mmc-kaartje te zetten.
duurt bij mij gem. seconde of 5/10
- weet iemand waar je de nokia-usb-kabel (DKU-2) goedkoop kan kopen. ik vindt 40 euro wel een belachelijk hoge prijs voor een kabeltje }) . En is er eventueel een kabel niet officieel van nokia die goedkoper is en goed werkt ? en kan er ook er een seriele kabel gebruikt worden en hoe snel is ie dan ?
I'm with stupid above me :)
- is het mogelijk om in minder gecomprimeerde modus een video op te nemen met je camera ? (met een hack of whatever) mn instellingenen staan al op hoog.
nee
- is er een programma/toepassing om je contacten in een keer toe te voegen aan de hand van een excel-lijst ? ik heb nu een lijst staan met velden zoals groep,achternaam,voornaam,mobiel,vast,adres,ovige etc.
probeer de PCSuite, verder zou ik het niet weten.
- wat gebeurt als ik toch eigenwijs een 1gb mmc-kaart erin zet ? is er misschien een hack/truukje om toch een mmc-1gb te kunnen gebruiken ?
Sommige kaartjes heb je geluk mee als ze werken

Btje waardeloze antwoorden, maar ok, voor verdere info verwijs ik je idd door naar het 6230i topic :)
Pagina: 1