Ik weet niet waar ik het topic/vraag anders moet onderbrengen dus vandaar ik hier mijn nieuwe topic open:
Info: Windows XP SP2, Engels
cmdlines.txt(prompt to run regtweaks);
regtweaks.reg(reg tweaks);
cleanup.cmd(voor icon remove like "windows update");
winnt.sif(set)
Ik ben bezig om een unattended set te creeeren voor de zaak.
Waar loop ik nu tegenaan buiten alles dat WEL goed gaat:
- Bij het inloggen op een user profile en het inloggen op een nieuwe user: krijg ik altijd het OUTLOOK EXPRESS icon te zien (net als o.a. het icon van Windows Media Player)
Het icoontje komt er omdat in de opties van het "classic start menu" -> customize -> remove; de default icons staan op alle profielen.
Hoe kan ik nou in t-12?? ervoor zorgen dat Outlook Express eruit wordt gehaald??? Wij werken namelijk met Outlook Exchange 2003 en dit is teveel werk voor de systeembeheerders om telkens het icoontje eruit te halen.
Heeft iemand een tip? Of tips??
ik hoor het graag!!
Info: Windows XP SP2, Engels
cmdlines.txt(prompt to run regtweaks);
regtweaks.reg(reg tweaks);
cleanup.cmd(voor icon remove like "windows update");
winnt.sif(set)
Ik ben bezig om een unattended set te creeeren voor de zaak.
Waar loop ik nu tegenaan buiten alles dat WEL goed gaat:
- Bij het inloggen op een user profile en het inloggen op een nieuwe user: krijg ik altijd het OUTLOOK EXPRESS icon te zien (net als o.a. het icon van Windows Media Player)
Het icoontje komt er omdat in de opties van het "classic start menu" -> customize -> remove; de default icons staan op alle profielen.
Hoe kan ik nou in t-12?? ervoor zorgen dat Outlook Express eruit wordt gehaald??? Wij werken namelijk met Outlook Exchange 2003 en dit is teveel werk voor de systeembeheerders om telkens het icoontje eruit te halen.
Heeft iemand een tip? Of tips??
ik hoor het graag!!