Toon posts:

[Verzamel] Showcase -> allerlei foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen...

Aangezien ik vond dat er op sommige topics (ik noem geen namen.. de meesten weten wel welke ik bedoel) te veel ge-"mierenneukt" werd, vond ik het tijd worden om eens een topic te starten waar iedereen ongeacht je fotografische kwaliteiten (die mis ik ook dus ;) ) zijn foto's kan posten waar hij of zij blij mee is.
Hierop kunnen andere mensen dan eventueel tips over kwijt waar we allemaal weer beter van worden :*)

Natuurlijk kun je eventueel je commentaar kwijt.. maar wees niet te kritisch.. iedereen hecht een eigen waarde aan zijn foto's... En vergeet niet iedereen in zijn waarde te laten.. we zijn (zoals gezecht) niet allemaal topfotograven ;)

Paar regeltjes:
- Denk aan de thumbnails ;)
- Post niet teveel foto's van jezelf achter elkaar binnen een kort tijdsbestek: geef anderen ook 'de ruimte' om te posten en commentaar te ontvangen/geven.
-En laat anderen in hun waarde!
- Het liefst alleen recente foto's als het kan :)

Ik zou zeggen, veel plezier en post je mooiste foto's hier! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 11:33 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:32:
Natuurlijk kun je eventueel je commentaar kwijt.. maar wees niet te kritisch.. iedereen hecht een eigen waarde aan zijn foto's...
Waarom zou men niet te kritisch mogen zijn ?
Het is pas door (opbouwende) kritiek dat je jezelf kan verbeteren; het is hier toch tenslotte een fotografie forum en geen kiekjes-forum.

[ Voor 4% gewijzigd door whoami op 04-05-2005 11:37 ]

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:36:
[...]

Waarom zou men niet te kritisch mogen zijn ?
Het is pas door (opbouwende) kritiek dat je jezelf kan verbeteren; het is hier toch tenslotte een fotografie forum en geen kiekjes-forum.
Tuurlijk mag je kritisch zijn.. nooit weg.. maar denk wel dat we niet allemaal super foto's kunnen schieten..

Verwijderd

dus dit topic is voor mensen die fotograferen en geen kritiek kunnen verwerken?

waarom wil je dan je foto`s laten zien, laat ze dan gewoon niet zien,de rede dat je foto`s laat zien is toch om ze te laten beoordelen?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 19:47
Kijk, als 't nou een snapshot foto topic is.. Of een beginners topic.. Maar nu is het gewoon een vergaarbak :X

|>

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Tuurlijk mag je kritisch zijn.. nooit weg.. maar denk wel dat we niet allemaal super foto's kunnen schieten..
Een dergelijk topic is al eerder voorgesteld: type 'kijk dit is mijn foto, wat kan er beter?'. Om zo te leren fotograferen als je nog niet zo goed kan fotograferen.

Echter zal dat een dump voor snapshots worden, en dat willen we niet hier in Fotografie. Voor foto's die niet gelijk je beste zijn, maar waar je wel commentaar op wil, zijn testcases verzonnen: zie Fotografie Policy en dan het deel over testcases voor meer info.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.