YAHOO mail - nu ook 1GB opslagruimte

Pagina: 1
Acties:

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:24
In maart werd al aangekondigd (zie nieuws: Yahoo verhoogt omvang van gratis e-mailbox naar 1GB) dat Yahoo zijn opslagruimte zou vergroten van 100MB naar 1GB en bij controle van mijn mail vanochtend bleek dit vanaf vandaag dan ook zo te zijn.

Officiele berichten ben ik echter nog niet tegengekomen.

[ Voor 12% gewijzigd door wisselwerking op 04-05-2005 09:53 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Zag het gister ook, da's wel een leuke extra hoewel het niet echt nodig was want de 250MB die ik had was ook ruim voldoende. Wel goede service, en hun spamfilter werkt echt briljant.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sick Nick schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:25:
Zag het gister ook, da's wel een leuke extra hoewel het niet echt nodig was want de 250MB die ik had was ook ruim voldoende. Wel goede service, en hun spamfilter werkt echt briljant.
Voor jou misschien. Er komt bij mijn yahoo inbox nog zat in terecht

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
Ik gebruik Yahoo! Mail voor grote mails... en vooral voor de archivering van mijn echte mail (www.fastmail.fm) want dat is een iMAP mailadres en als je dat eenmaal heb gehad wil je niet meer anders... helaas slechts 10 MB... maar je kan je mappen (inbox... sent..) redirecten naar Yahoo bijv. zodat het daar opgeslagen wordt.

Na Fastmail vind ik Yahoo toch wel de beste Mail die er is... werkt gewoon lekker... en duidelijk! Heb ook Hotmail en die vind ik niet zo intuitief werken...
Bovendien (vergeten veel mensen) kun je je eigen site maken (http://my.yahoo.com) aan de hand van Content die Yahoo biedt (weerinfo van steden in NL, alle soorten nieuws en sport, films en dvds en zelfs Garfield, rekenmachine en valuta-omrekentabel).
Vooral af en toe garfield lezen is leuk.. bovendien zie je dan direct of je nieuwe mails hebt.

Ook de Briefcase is geweldig (http://my.yahoo.com) ... 30 MB gratis opslag, max 5MB bestanden... en alle foto's die je erop zet kun je delen met anderen. Niet veel maar als je meer wilt is er Spymac.

1GB... voorlopig ruim voldoende opslag voor archivering en grote mails!

Concurrenten: Gmail en Spymac...

[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 04-05-2005 11:34 ]