check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Geen wachtwoorden doorgeven, die kunnen ze zelf wel resetten, als het nodig is.
Anders vraag je het even aan @home
Volgensmij kan je hier best zelf achter komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Omebas op 04-05-2005 09:05 ]
Inmiddels heb ik dat ook gedaan in een mail naar @home. Ik ben benieuwd naar hun antwoord!Omebas schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:04:
Anders vraag je het even aan @homeVolgensmij kan je hier best zelf achter komen.
Heeft iemand anders hier nog ervaringen mee?
Ik kan me wel herinneren dat ik een formulier heb ingevuld maar wachtwoorden ed? Echt no way.
Mailen? Ik zou gewoon even bellen.. 0900-8112 volgens mij.. kan het verkeerd hebben, maar goed, uit het bolletje..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Bij mijn verhuizing heb ik de wachtwoorden niet doorgegeven. Alleen waar ik op dat moment woonde en waar ik naar toe ging (met datum erbij).
Idd gewoon bellen. Met de mail krijg je toch nooit het antwoord dat je wilt hebben.axis schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:03:
Mailen? Ik zou gewoon even bellen.. 0900-8112 volgens mij.. kan het verkeerd hebben, maar goed, uit het bolletje..
http://blob.home.nl/dynam...FORM/VERHUISFORMULIER.txt
Toch vreemd dat je bovenin bij je "Hoofd E-mail adres" niet je wachtwoord op hoeft te geven,
maar onderin bij de extra adressen wel...
Toch vreemd dat je bovenin bij je "Hoofd E-mail adres" niet je wachtwoord op hoeft te geven,
Leeg - Sinds 20180907
ik vind het ook raar, inmiddels hang ik een kwartier aan de lijn met @home maar die zijn "bezet".Chillz schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:14:
http://blob.home.nl/dynam...FORM/VERHUISFORMULIER.txt
Ik heb nu opgehangen...
waarom?
nu was je al een kwartier verder...
Je kan er bijna donder op zeggen dat je, als je volgende keer probeert te bellen, weer minimaal een kwartier zit te wachten...
als je zulk soort instanties gaat bellen moet je zoiezo bellen als je er even de tijd voor hebt,
en ik zou dan altijd blijven hangen tot ik geholpen ben
Leeg - Sinds 20180907
gewoon email sturen naar verhuizing@home.nl dan komt alles goed en geen ww invullen
AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP
Pagina: 1