Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:01
Ik wil op mijn Acer N35 Engin 4 installeren. k heb dit goedkoop bij die acer kunnen kopen en heb gister getracht Engin te installeren, echter lukt het niet.
Het pakket dat ik heb gekocht is heel summier, 2 cd's en thats it.
Ik heb de eerste cd van Engin in mijn pc gedaan en de handleiding bekeken. Daarin staat dat je het start.cab bestandje op je pocketpc moet zetten en die daar dan aanklikken. Dat heb ik gedaan en het staat nu geinstalleerd op mijn pcoketpc. Nu de kaarten nog, en daar gaat het mis. Volgens de handleiding moet je de hele map benelux die op de cd staat naar je geheugenkaart zetten en dan zou het moeten werken. Dit heb ik gedaan, echter ziet Engin de kaart niet. Ik heb gister 2 keer met de helpdesk gesproken maar ook dit bied geen oplossing. Ik wil graag Engin gebruiken omdat deze de mogelijkheid bied om je te volgen op het scherm zonder dat je een route hebt aangegeven, dit kan TomTom namelijk niet. Maar wat doe ik fout? Ik baal er wel erg van. Ik moest van de helpdesk medewerker ook o.a. een soft reset uitvoeren en mijn geheugen kaart formateren, hielp allemaal niet. Jullie misschien een oplossing voor mijn probleem?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Is het kaartmateriaal in een speciale map gekopieerd?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• hullepim
Majestic schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:59:
Is het kaartmateriaal in een speciale map gekopieerd?
Nee, gewoon 1 op 1 gekopieerd. Dus de hele map benelux naar de sd card.

Verwijderd

TomTom kan wel navigeren zonder dat je een route hebt opgegeven. Je ziet gewoon op de kaart waar je rijdt. Zelfs melding voor flitspalen e.d. werken dan nog prima.

Verwijderd

Ik wil graag Engin gebruiken omdat deze de mogelijkheid bied om je te volgen op het scherm zonder dat je een route hebt aangegeven, dit kan TomTom namelijk niet.
Ik gebruik TomTom Benelux, nog steeds de eerste uitgave, en deze doet dit wel gewoon hoor !

• hullepim
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:18:
TomTom kan wel navigeren zonder dat je een route hebt opgegeven. Je ziet gewoon op de kaart waar je rijdt. Zelfs melding voor flitspalen e.d. werken dan nog prima.
En hoe doe je dat dan? Want ik heb me er echt suf naar gezocht. Neemt niet weg trouwens dat ik Engin ook graag aan de praat wil hebben.

Verwijderd

wacht even, of bedoel je dat hij de weg die je hebt afgelegd registreerd? TomTom kan ieder geval je positie op de kaart/weg aangeven.. dus hele gedoe maar dan zonder route die je moet volgen.

• hullepim
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:47:
wacht even, of bedoel je dat hij de weg die je hebt afgelegd registreerd? TomTom kan ieder geval je positie op de kaart/weg aangeven.. dus hele gedoe maar dan zonder route die je moet volgen.
Wat ik dus graag zou willen is dat TomTom of Engin mijn positie aangeeft op het scherm. Ik rijd namelijk regelmatig vossenjachten, en dan is het erg handig om te zien waar je precies zit. Engin bied dan zelf s de mogelijkheid om dan op het scherm te tikken en dan te navigeren naar de plek die jij zojuist hebt aangeklikt.

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
In TomTom bij eigenscahppen-geavanceerd kopje Kaart scherm: "route aanwijzer volgt tabel" aanvinken.
Ook "houd GPS positie opscherm" aanvinken
Als je dan niet in navigator, maar gewoon op de kaart kijkt, zie je precies waar je bent.
Als je dan een willekeurig punt aanwijst (stylus op scherm houden totdat menuutje verschijnt), kun je daar gewoon naartoe navigeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Wodde2 op 05-05-2005 18:29 ]

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 18:38

Roel

screen -x addict

En als je TomTom in Kaart modus zet en een keer op het GPS status dingetje klikt dat rechtsboven zit (5 lijntjes die de gps onvangst weergeven), centreert de kaart op het punt waar je nu bent.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
Doet hij meteen al als hij mijn aanwijzingen opvolgt.
Pagina: 1