[email] gespoofd?

Pagina: 1
Acties:

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Topicstarter
Ik heb sinds een kleine week een probleem.

Ik heb een eigen domein en die geregistreerd bij www.namezero.com daar heb ik ook mijn email (voor zo lang dat nog duurt).
Nu krijg ik meer per dag 100-200 emails van mailservers dat personen niet bestaan dat mailboxen vol zitten of dat de mail gewoon geweigerd is.
Dit zijn alle maar spam mails aan soms een hele serie personen binnen 1 domein maar ook veel verschillende. Over de hele wereld, van Japan tot de Yokohama. ;) Mensen waarom? ( (c) Finkers )

Mijn mail client (outlook) draait op een windows 2000 pro met beperkte rechten en achter een linksys met firewall. en ik kan ook geen spyware oid vinden (spybot & adaware)

Weet iemand hoe dit kan, is er "gewoon" een grapjas die mijn mail adres misbruikt of wordt er echt van mijn domein gespamd?

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 10:58
Idd waarschijnlijk het laatste, iemand die een e-mail adres van jou gebruikt om te spammen. Ik zie het hier op het werk ook regelmatig dat ik een zooi non deliverables in de postmaster bak vind, ik maak me er niet zo druk om maar ik kan me voorstellen dat het irritant is om iedere dag 100 van die mailtjes in de mailbox te vinden.

no animals were harmed during the production of this message

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Topicstarter
Het grote probleem is dat als je alles weg filtert dat je ook geen terechte berichten meer krijgt als je een fout hebt gemaakt bij het versturen van de mail.

Maar is hier zinnig actie tegen te ondernemen of moet ik wachten tot het over waaid? :r

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship