i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer
Zet je PC op het automatisch verkrijgen van een IP-adres en type dan het volgend commando in (DOS-box of Start - Run): ipconfig /all
Daar kan je (als het goed is) zien welk IP-adres je modem heeft.
Daar kan je (als het goed is) zien welk IP-adres je modem heeft.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Heb je dat zelf getest? Bij de Motorola modems wordt SNMP namelijk aan de cliënt kant uitgeschakeld door @Home op het moment dat de config file wordt geladen. Ik kan mij voorstellen dat dit ook het geval is bij de Arris modems bij @Home...
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
jah klik -> live & direct enne wel @ chello hier. ik hang op iRC met een noc-dude van @home en die vertelde me dit; ja is bij alle modems uitgeschakeld en zowiezo kan het niet uitgelezen worden omdat de community string anders is. wtf hij met dat laatste bedoeld is me een raadsel. maar hij zegt dat het niet kan. als je java vm hebt dan kun je die .jar toch een keer runnen, dan weet je 't meteen.Nick Name schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:54:
[...]
Heb je dat zelf getest? Bij de Motorola modems wordt SNMP namelijk aan de cliënt kant uitgeschakeld door @Home op het moment dat de config file wordt geladen. Ik kan mij voorstellen dat dit ook het geval is bij de Arris modems bij @Home...
Aunt bunny is coming to get me!
Verwijderd
Zet je modem op standby en renew je ip.
Komt iets uit van 192.168.100.3 dacht ik
vergeet niet je modem weer online te zetten en je ip weer te renewen ...
Komt iets uit van 192.168.100.3 dacht ik
vergeet niet je modem weer online te zetten en je ip weer te renewen ...
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 13:53 ]
Pagina: 1