Toon posts:

[Shockwave] Opnieuw starten melding, maar meldt alleen af*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo
ik weet niet of deze topic hier thuis hoort, zo niet laat me ff weten... O-)
ik heb een probleempje met mijn shockwave..telkens als ik bijvoorbeeld een spelletje wil spelen meldt shockwave dat de computer opnieuw gestart moet worden. ik kan dan kiezen tussen NU opnieuw opstarten of LATER opnieuw opstarten. als ik voor nu kies, wordt de computer niet afgesloten maar ga ik naar het windows xp inlogscherm....ondertussen doen de spelletjes e.d. het nog steeds nie... ik heb al tien keer geprobeerd om shockwave opnieuw te installeren, lukt nie en op de site van macromedia staat een link naar de oplossing van dit probleem, maar die link werkt nie 8)7 kan iemand mij helpen? het lijkt wel een oneindige cirkel :?
MVG,
Jeffrey

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Outerspace

Admin General Chat
Wat gebeurd er als je Later opnieuw opstarten doet, en dan zelf herstart :?
En welke versie van shockwave gebruik je momenteel?
misschien is het handig om een oudere versie te installeren.

Wauw, een sig!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:25:
als ik voor nu kies, wordt de computer niet afgesloten maar ga ik naar het windows xp inlogscherm....
En als je eens daadwerkelijk opnieuw op start, in plaats van alleen afmelden? Heb je dat al geprobeerd?

[ Voor 51% gewijzigd door RobIII op 04-05-2005 01:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van shockwave hebben we het over? Wat heb je voor OS? Dat is vrij essentieel om te weten, en in Windows Operating Systems hoort je OS zelfs vooraan in de titel tussen []. Omdat het een softwareprobleem betreft hoort dit in Software Algemeen :)

Wat heb je allemaal precies kunnen vinden over dit probleem met bijvoorbeeld Google en de GoT search? Dat kom ik niet zo een twee drie tegen in je startpost en wordt wel van je verwacht. Lees daarover op je gemak Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door :) Veel plezier op het forum.

Ik verplaats nog even je topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen, en pas de titel ietsje aan zodat het probleem iets duidelijker beschreven is:
shockwave probleem > [Shockwave] Opnieuw starten melding, maar meldt alleen af*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke link had je gevonden op de shockwave site? Het lijkt mij dat hij een error veroorzaakt die Windows doet besluiten te herstarten oid?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai met een XP, ik heb inderdaad al heel vaak zelf de computer opnieuw opgestart, maar ook dat heeft geen zin. Ik denk niet dat het een error is van windows, want het is een echt shockwave-venster en het geeft aan dat ik shockwave heb geinstaleerd en de comp. nu opieuw opgestart moet worden..Ik ben nu al ongeveer anderhalve week bezig om een oplossing te vinden en kwam op die manier op deze site. Op de site van macromedia staat een oplossing, nl. een technote, maar de link die hiernaar verwijst, werkt niet...Waar kan ik ouder versies vandaan halen, dan??? Ik hoop dat iemand de oplossing weet...
Ow en sorry dat ik de regels niet eerst heb gelezen, ik hoop dat ik het nu goed heb gedaan... }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 12:47 ]

Pagina: 1