Ik ben sinds een week overgestapt van Vodafone naar Telfort, voornamelijk vanwege de aantrekkelijke tarieven. Het netwerk is alleen dramatisch. Op mijn werk (in Waddinxveen) heb ik helemaal geen bereik, zelfs buiten amper. Ook in Gouda en in andere delen van Waddinxveen is het heel slecht. Aan m'n gsm ligt het niet. Is dit op meer plaatsen zo? En hoe kan ik dit oplossen, want ik wil niet betalen voor een dienst die ik niet kan gebruiken.
Hoe je dit op kunt lossen? Een mailtje sturen naar Telfort over de plaatsen waar je geen bereik hebt. Maar dat kan lang duren, de snelste oplossing is overstappen naar een fatsoenlijk netwerk.
Overstappen is niet echt een optie (zolang m'n contract nog loopt althans). Ik baal er wel flink van, Vodafone was altijd prima. Zo blijkt maar weer: goedkoop is duurkoop.
neej, zo blijkt maar weer, eerst informeren voordat je iets koopt. Bel eerst de KS eens (1200 vanaf mobiele telefoon, of 06 26 00 1200 vanaf iedere andere), en zorg dat je de postcodes bij de hand hebt. Kun je aan hun vragen wat de dekking op die postcodes moet zijn.Roog1317 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:25:
Overstappen is niet echt een optie (zolang m'n contract nog loopt althans). Ik baal er wel flink van, Vodafone was altijd prima. Zo blijkt maar weer: goedkoop is duurkoop.
Ervaar jij niet dezelfde dekking als volgens de postcodecheck naar voren komt, zou ik eerst even je crosschecken, dat wil zeggen: je sim in een ander toestel, en kijken of dat verbetering geeft. Daarnaast kun je kijken of je toevallig iemand met Telfort kent in die omgeving, en navragen wat zijn ervaringen zijn op die postcode. ZIjn die goed, en levert het crosschecken niets op, dan is je sim defect, en mag je weer de KS bellen
Gewoon klantenservice bellen en het voorleggen. Even in de voorwaarden spitten wat je mogelijkheden zijn tot eventueel contract ontbinden etc. Lukt dat niet ga je informeren bij je rechtsbijstand of een rechtswinkel.
Niet hier vragen zomaar uit het niets, eerst wat onderzoeken, navragen en proberen.
Niet hier vragen zomaar uit het niets, eerst wat onderzoeken, navragen en proberen.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()