Transparant StickerVel Waar te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 16:04

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hey luitjes,

Ik weet het, een "Waar te koop topic" eindit meestal in wat geflame, en dat wil ik hier absluut niet hebben.
Ik zoek transparant stickervel, ik heb dit eens in een soort demo pakketje gekocht en gebruikt voor een valentijns kadootje voor mijn vriendin (ook te vinden in het huiskamer gedeelte hier).
Nu viel laatst haar luxaflex naar beneden, beschadigingen op het kadootje en zoek ik dus nieuwe vellen om op af te drukken. maar er is 1 probleem, ik ben allen foto en boeken shops hier in de omgeving (2 steden). Nadatik er achter was welke fabrikant het demo pakketje van kwam heb ik contact met ze opgenomen, maar ze maken dit niet meer. (jah of ik moet een vrachtwagen vol bestellen, dan wouden ze wel een productielijn voor me opzetten |:(

Plz plz kan iemand mij hieraan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vr groeten,
Armageddon

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Vraag het eens aan je ouders? :?

Alors.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Wat is een transparant stikervel?
Ik ken stikkervellen en transparanten.

waarom moet het zelfklevend zijn, lukt het echt niet met een gewoon (printbaar) transparant?

[ Voor 80% gewijzigd door Pinin op 03-05-2005 23:34 ]

www.casarodriguillo.com

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 16:04

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
tomleeuw schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:29:
Wat is een transparant stikervel?
Ik ken stikkervellen en transparanten.

waarom moet het zelfklevend zijn, lukt het echt niet met een gewoon (printbaar) transparant?
Het is een combiantie van beide, een doorzichtig vel waar je op kan printen en die je ergens op kan plakken.
Het moet zelfklevend zijn omdat het op een metalen ondergrond moet worden geplakt

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Bij deze copyshop hebben ze het
www.printercopyservice.nl/website/ illustraties/folderprijslijst%20april2005.pdf

wel ff zoeken in het pdf'je op bladzijde 2, neem contact op en vraag waar ze het vandaan halen

www.casarodriguillo.com

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

www.goudengids.nl ? :)

In any case: dit is Fotografie, en niet: 'waar kan ik zus en zo kopen?' dus je hebt pech, deze gaat dicht. Toch even zelf wat meer erachteraan Armageddon_2k :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.