Kun je een lineout-plug delen?

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:23
Kun je de lineout uitgang op de geluidskaart die naar de boxen loopt splitsen?

Ik wil namelijk dat zowel een versterker als de computerboxen van geluid worden voorzien. Is daar niet een soort plug voor?

Zo'n plug zou bijv. erg handig zijn voor een discman als iemand mee wil luisteren en een set oordopjes bij zich heeft. Bestaat dat al?(heb zelf zo'n ding niet gezien)

• Fox-Web
  • Laatst online: 20-12-2024
Daar is wel een plug voor ja.
Die loopt van 3,5 mm jack naar 2x 3,5 mm jack. Is bij elke elektronika boer te koop.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Er zijn van die splittertjes van 1 naar 2 ja, voor walkmans ofzo! Met een klein weerstandje er tussen geloof ik.

Het is dus mogelijk maar je hebt dan wel kans op kwaliteitsverlies.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Ja, zulk soort plugjes bestaan al een tijdje, gewoon een koptelefoonsplittertje bij elke electronicaboer te krijgen voor een tientje ofzo...

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 18:45 schreef Tbird1G het volgende:
Ja, zulk soort plugjes bestaan al een tijdje, gewoon een koptelefoonsplittertje bij elke electronicaboer te krijgen voor een tientje ofzo...
2.50 kosten die krengen...

Is wel handy dandy zo'n stekkertje... nu kan ik ook me computergeluid over stereo laten lopen... dus ik hoor heerlijk wijd: Ohoh en Incoming Chat Request... :9~

• Goldme
  • Laatst online: 20:23
Gelukkig, zo kan ik ook de boxenset ten volste benutten
Pagina: 1