Toon posts:

HP LaserJet-1010

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een foldertje waar deze printer in stond. Wilde eens vragen of het wat is?? Leek me wel een goede aanbieding. Ik heb niet zoveel verstand van printers, maar ik kan hier nu niet uit opmaken of dit kleur is of alleen zwart/wit. En wat is nou eigenlijk het verschil tussen een laserjet en een inktjet printer??
Bedankt voor alle antwoorden, groeten Twakke

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.mazairac/printer.jpg

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig zelf al gezocht naar reviews van dat ding? Google doet wonderen :) We verwachten hier wel dat je zelf ook het een en ander doet voor je post namelijk. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette)
En no offense, maar als je hier deze vraag stelt en je weet niet eens het verschiltussen een laser- en een inktjetprinter, denk ik dat het niveau van GoT iets te hoog voor je gegrepen is. Misschien moet je eens op www.beginnersweb.nl kijken :)

Overigens hoef je ons ook niet te bedanken en te groeten, maar ook dat staat in de link uitgelegd die ik net al gaf :)

Edit: die 85 euro bij inruil van een oude printer is niet eens zo heel duur. Es kijken of ik er nog 1 heb staan. Waar was dat krantje van :?

[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 03-05-2005 23:19 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
The_Eagle schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:18:
Edit: die 85 euro bij inruil van een oude printer is niet eens zo heel duur. Es kijken of ik er nog 1 heb staan. Waar was dat krantje van :?
Googlen naar: feest deal 15 jaar geeft officecentre.nl.

Verwijderd

Topicstarter
Kuhlie schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:23:
[...]

Googlen naar: feest deal 15 jaar geeft officecentre.nl.
Goed gezien ;-)

En misschien is beginnersweb wel een goede site, mijn ICT opleiding reikt niet verder dan kennis over software; hardware nogal beperkt ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niets mis mee dat je kennis over hardware beperkt is, maar dat ga je alleen oplossen door zelf op zoek te gaan, niet als wij dingen inlepelen...

In dit geval is de advertentie voorbeeldig te noemen, exacte modelr en fundamentele specs staan erin. Snap je niet wat een term betekent? Google/Wiki ernaar :z

En gewoon een beetje nadenken - zelfs mijn oude Grieks leraar (die niet in de buurt wilde komen van computers omdat hij overtuigd was dat er geesten in huisden) had je kunnen vertellen dat monochroom "één-kleur" betekent. Denk aan monoloog, monocle, monomaan enerzijds en polychroom, chromatografie en dat soort dingen.

www.beginnersweb.nl is een goede plek om ervaring op te doen en dergelijke, maar met de GoT huisregels in het achterhoofd kun je hier ook wel genoeg leren hoor :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.