Guys,
Mijn pc`tje doet sinds gister niet meer opstarten
. Wanneer ik de pc aan zet, gaat hij als een roosje door de POST, dan komt het Windows XP opstart logo, dan komt ook nog het standaard blauwe achtergrondje van het inlogscherm.
Maar nog voor de buttons van de verschillende profielen worden geladen komen er 4 meldingen achterelkaar met een rood kruis, waar ik op OK moet klikken. Vervolgens komt er een zwart scherm en dan niks meer.
Dit zijn de meldingen:
1. Winlogon.exe - Ongeldig beeld
X De toepassing of dll-bestand C:\Windows\winSxS\x86_microsoft.windows.common-
controls_6595b64144cf1df_6.0.2600.2180_x-ww_a84f1ff9\comct\32.dll is geen geldige windows -
kopie. Controleer dit op uw installatie.
2. devldr32.exe
X Zelfde melding als 1.
3. Services.exe
X Zelfde melding als 1.
4. Isass.exe
X Zelfde melding als 1.
....Dan komt het zwarte beeld. Ik heb al gezocht bij tweakers, google, mickeysoft.com, mickeytechsoft.com etc. Ik stel deze vraag omdat ik het nergens de oplossing vind na 24 uur zoeken.
Please help me!
Alvast bedankt
Mijn pc`tje doet sinds gister niet meer opstarten
Maar nog voor de buttons van de verschillende profielen worden geladen komen er 4 meldingen achterelkaar met een rood kruis, waar ik op OK moet klikken. Vervolgens komt er een zwart scherm en dan niks meer.
Dit zijn de meldingen:
1. Winlogon.exe - Ongeldig beeld
X De toepassing of dll-bestand C:\Windows\winSxS\x86_microsoft.windows.common-
controls_6595b64144cf1df_6.0.2600.2180_x-ww_a84f1ff9\comct\32.dll is geen geldige windows -
kopie. Controleer dit op uw installatie.
2. devldr32.exe
X Zelfde melding als 1.
3. Services.exe
X Zelfde melding als 1.
4. Isass.exe
X Zelfde melding als 1.
....Dan komt het zwarte beeld. Ik heb al gezocht bij tweakers, google, mickeysoft.com, mickeytechsoft.com etc. Ik stel deze vraag omdat ik het nergens de oplossing vind na 24 uur zoeken.
Please help me!
Alvast bedankt