Tiscali ADSL + Telefonie Deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:55

/me Het Tiscali ADSL + Telefonie Ervaringentopic Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/gfx/4/areas/chome.gif
Doel van dit topic:

Dit topic is bedoeld om ervaringen over Tiscali producten uit te wisslen. Onlangs heeft
Tiscali een leuke aanbieding gedaan met telefonie in het adslpakket en vele mensen hebben zo'n
abbo afgesloten. Net als de topicstarter 8)

Tot nu toe was niet niet zoveel bekend over de geleverde pakketten en waren de
eerste kinderziektes alweer gevonden wat betreffende de modem. Wij willen deze hier allemaal
uitgebreid bespreken onder leiding van onze moderator bjck die ons uit de brand kan helpen.

Graag ontopic blijven en maak hier geen opsomtopic van je snelheden!

Vorige delen

De Producten

Afbeeldingslocatie: http://www.tiscali.nl/gfx/4/areas/producten.gif

ADSL via Tiscalinetwerk (voormalig BabyXL)

SmartFamilyLive!
DL204840966016
UL320640736
Datalimietgeengeengeen
MaandprijsEUR 29,95EUR 39,95EUR 49,95
AansluitkostenEUR 0,00EUR 0,00EUR 0,00

Ervaringen volgen.... wie durft?

Telefonie

Telefonie BasisTelefonie Totaal
Gratis bellen naar vaste nummers in Nederlandjaja
Nieuwe nummers1 behouden +1 nieuw1 meenemen +1 nieuw
Kosten per maand0,000,00
Eenmalige kosten0,0029,95
KPN kosten?Belbudget*9,95*

* Je huurt eigenlijk een kpnkoperlijn a 9,95 p/m.
Hardware

De Modem: ZyXel Prestige 2602H(W)

Zonder een modem heb je helemaal niets aan je internetverbinding, daarom hier een vermelding van de
modem die door Tiscali geleverd wordt bij de telefonie abbonnementen. De modem is trouwens niet gratis
mocht je dat nog denken. Tiscali geeft de de actie periode EUR 69,00 korting op aan te schaffen modem.

Korting?
Ja, inderdaad korting. Want je kunt kiezen uit 4 pakketten:
  • Ethernetmodem zonder VoIP mogelijk van EUR 69,00 (welk model? iemand?)
  • ZyXel Prestige 2602H Ethernetmodem+router combo MET VoIP mogelijkheid voor EUR 99,00
  • ZyXel Prestige 2602HW Ethernetmodem+router+ap combo MET VoIP mogelijkheid voor EUR 139,00
  • ZyXel Prestige 2602HW Ethernetmodem+router+ap combo MET VoIP mogelijkheid en USB wireless receiver voor EUR 169,00
FAQ

Voor handleidingen en veel gestelde vragen ga je naar de helpdesk site van Tiscali
Open de site

meer informatie volgt nog. de SP wordt nog aangevuld in de loop van de avond

[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 17-05-2005 06:54 ]

---

• TweakBoy
gereserveerd

---

• TweakBoy
gereserveerd2

---

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

ok, geef tegen de tijd dat het zover is een gil naar me, dan kan deze weer open

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Heropend gezien de 1000ste reply er in staat.

We sluiten af met de topicstarter in het oude topic ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:02
Nice, het 2e topic alweer. Gaat hard, en dan te bedenken dat ik nog steeds zit te wachten op mijn verbinding. Maja, nog 2 weken en dan kan de pret beginnen. Tiscali heeft het modem al een maand geleden verstuurd maar nog altijd geen geld afgeschreven. Begin te hopen dat ze het zijn vergeten :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 22:38
Ik wil een kopie van de factuur gaan opsturen naar Tiscali, maar naar welk adres moet het opgestuurd worden.

Adres
Tiscali B.V.
o.v.v. Tiscali ADSL Actie
Antwoordnummer 54016
3504 VB Utrecht (postzegel niet nodig)

Alleen dit haal ik uit de actievoorwaarden die NU op de Tiscali website staan. Dus ik vraag me af of ik een ander antwoordnummer moet gebruiken.

Waar hebben jullie de factuur van de Tiscali ADSL Special actie naar toegestuurd?

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16
Mickman schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:13:
Ik wil een kopie van de factuur gaan opsturen naar Tiscali, maar naar welk adres moet het opgestuurd worden.

Adres
Tiscali B.V.
Antwoordnummer 54016

Alleen dit haal ik uit de actievoorwaarden die NU op de Tiscali website staan. Dus ik vraag me af of ik een ander antwoordnummer moet gebruiken.

Waar hebben jullie de factuur van de Tiscali ADSL Special actie naar toegestuurd?
Oei dat is een goede. Ik weet wel dat het een heel tijdje duurt voor je het terug hebt. Bij mij duurde het zeker 2 maanden voor ik reactie had. Toen nog eens een maand toen bleek dat ik mijn factuur was vergeten mee te sturen. Vergeet dit dus niet te doen, en wacht op je eerste factuur. Die staat in je mailbox elke maand.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Moet je ook nog iets anders mee sturen of is het uitprinten van je factuur voldoende?

Everything is better with Bluetooth

• TweakBoy
Mickman schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:13:

Adres
Tiscali B.V.
Antwoordnummer 54016

neem ik ook op in mijn startpost
jeanj schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:44:
Moet je ook nog iets anders mee sturen of is het uitprinten van je factuur voldoende?
Ik heb enkel mijn factuur opgestuurd, dat moet voldoende zijn. Op de site staat voor de rest niet dat je een bankafschrif of zo moet opsturen..

offtopic:
help, iemand van de moderatoren? ik kan mijn startpost niet meer editten (locked of zo door een edit door bjck)

[ Voor 41% gewijzigd door TweakBoy op 17-05-2005 10:52 . Reden: bedanken van mickman ]

---

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14
Uitprinten van je factuur zou voldoende moeten zijn, maar ik heb er voor de zekerheid een begeleidende brief bijgedaan waarin ik heb gevraagd om restitutie ivm deze actie. Op de factuur staan als het goed is het type modem en de aansluitkosten vermeldt en tevens het eerste gedeelte van je abonnementskosten.

Dit heb ik overigens opgestuurd naar Antwoordnummer 54016, 3504 VB Utrecht, ovv Tiscali ASL-actie. (Postzegel niet nodig :P ) De bevestiging heb ik inmiddels terug, maar het bedrag is nog niet gestort. (Geen ander antwoordnummer nodig dus.)

[ Voor 5% gewijzigd door DJTimo op 17-05-2005 10:57 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Excuses voor het ongemak, nieuwe thread is gestart ipv deze. Bestaande berichten kunnen niet verplaatst worden omdat ze dan boven de startpost komen te staan.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.