Toon posts:

exeem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds gister heb ik geen contact meer met exeem, het prog opnieuw geinst. vervolgens op advies een oudere versie, mijn poorten opengegooid (tpc/udp) maar helaas pindakaas, zijn ze uit de lucht??? of zie ik iets geheel over het hoofd..?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi thebing,

Op Gathering of Tweakers verwachten we wat eigen inzet in je topicstart, zoals je ook in de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden had kunnen lezen. Echter haal ik niet uit je thread dat je deze hebt gelezen. Ik mis bijvoorbeeld welke versies van Exeem je gebruikt hebt. Ook hoe je connectie maakt (via een router met NAT of direct) ontbreekt in je topicstart. Daarnaast hoort je topictitel iets te zeggen over je probleem. 'Exeem' zegt er weinig over, behalve dat het Exeem betreft. ;) Verder had je ook nog even kunnen rondzoeken op het forum van Exeem of wellicht de service eruit ligt.

Hoe dan ook, op de huidige manier kunnen we weinig met je topic, daarom sluit ik het topic. :)

offtopic:
Welkom op GoT :w

Signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hi en welkom op GoT

Hmm, het is niet de bedoeling om meer dan 1 account te hebben op GoT. Ik sluit dit topic dan ook (en je account: zie de mail), herhaal je vraag even met je "echte" account en geef dan even meer informatie over netwerksituatie (topologie, NAT en port mapping, settings van firewalls), foutmeldingen, of het rechtstreeks wel gaat, etc: dan kunnen we effectiever helpen ;)
Uit de lucht: geen idee maar probeer het op een andere PC en je weet het. Vraag jezelf ook af of portmappings nog kloppen en of je netwerkbeheerder of ISP niets blockt :)

edit:

Zie ook de reply van pasta hierboven die me net voor was :P

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 03-05-2005 23:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.