Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nummers overzetten van SIM naar telefoon op Siemens S35i

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Siemens S35i en heb al mijn nummers op mijn simkaart staan. Alleen nu is het de bedoeling dat die nummers naar mijn telefoon overgezet worden. Alleen ik kan alleen vinden dat ik ze 1 voor 1 overzet. En das een beetje teveel werk. Heb nogal veel nummers. Heb ook een datakabel en vroeg me af of het daar mee kon en of iemand daar een programma of een eventuele oplossing voor heeft.

Verwijderd

met die kabel kan het sowieso, drag'n'drop gewoon.

trucje dat ook bij veel siemens telefoons werkt is even je andere telefoonboek als standaard instellen en dan een keer uit-aan. dan vraagtie vanzelf of het hele telefoonboek gekopieerd moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:13:
met die kabel kan het sowieso, drag'n'drop gewoon.

trucje dat ook bij veel siemens telefoons werkt is even je andere telefoonboek als standaard instellen en dan een keer uit-aan. dan vraagtie vanzelf of het hele telefoonboek gekopieerd moet worden.
Werkt dat gewoon zonder programma ja? Met die datakabel?

Verwijderd

nee tuurlijk niet. zat er geen progsel bij dan? anders ff downen van www.my-siemens.nl
maar probeer eerst dat andere trucje even. is veel makkelijker

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:26:
nee tuurlijk niet. zat er geen progsel bij dan? anders ff downen van www.my-siemens.nl
maar probeer eerst dat andere trucje even. is veel makkelijker
Nee zat niks bij. Maar gewoon mijn telefoon geheugen als standaard telefoonboek instellen dan?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

ja; zie ook de handleiding....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.