Ik heb sinds vandaag een nieuwe harde schijf en wilde deze in mijn systeem gebruiken ter vervanging van mijn onlangs overleden harde schijf.
Het vreemde is echter dat de windows set-up wel alle drivers laadt, maar evrvolgens een zwart scherm toont met een snel knipperende cursor.
Ik heb alle topics op GOT al doorgespit al dit allemaal al geprobeerd:
Harde schijf gebruiken in ndere pc: Gelukt, harde schijf is in orde!
Geformateerd naar 2 stukken van 100gb NTFS: Gelukt
Andere kabel
Andere cd speler
CD Schoonpoetsen (was onnodig aangezien hij in een ander systeem wel kan installeren)
Andere videokaart
Ander ide slot
Ander geheugen
Alle onnodige hardware eruit (geluid firewire etc.)
Bios Downgrade van 17 => 16
Bios Defaults
Bios reset (batterij even uit het moederbord nadat ik de voedingsschakelaar op uit had gezet)
Windows installeren op de schijf via een andere pc, maar dan weigert de pc de HDD met geinstalleerde Windows xp
1 keer kwam ik door het "zwarte scherm", maar toen kon ik een bestand blijkbara niet kopieren naar de harde schijf.
De hardware:
Asus a7v333 + duron 1300
256 geheugen/512 geheugen (nieuw)
Ati 8500 / Ander kaartje (niet zeker aangezien er niks op de kaart zelf staat) / TNT2 m64
Maxtor 200GB harde schijf
Kan iemand me pls helpen want ik kom niet verder. Het lijkt niet aan de cd te liggen, ook niet aan de harde schijf, oof neit aan de cd speler, ook niet aan het ram, ook niet aan de kabel.
Waar kan het nou nog aan liggen want ik ben echt RADELOOS!?
ps. niet aankomen van, gebruik de search, want die mogelijke oplossingen heb ik zoals ik aangaf al gebruikt!
Het vreemde is echter dat de windows set-up wel alle drivers laadt, maar evrvolgens een zwart scherm toont met een snel knipperende cursor.
Ik heb alle topics op GOT al doorgespit al dit allemaal al geprobeerd:
Harde schijf gebruiken in ndere pc: Gelukt, harde schijf is in orde!
Geformateerd naar 2 stukken van 100gb NTFS: Gelukt
Andere kabel
Andere cd speler
CD Schoonpoetsen (was onnodig aangezien hij in een ander systeem wel kan installeren)
Andere videokaart
Ander ide slot
Ander geheugen
Alle onnodige hardware eruit (geluid firewire etc.)
Bios Downgrade van 17 => 16
Bios Defaults
Bios reset (batterij even uit het moederbord nadat ik de voedingsschakelaar op uit had gezet)
Windows installeren op de schijf via een andere pc, maar dan weigert de pc de HDD met geinstalleerde Windows xp
1 keer kwam ik door het "zwarte scherm", maar toen kon ik een bestand blijkbara niet kopieren naar de harde schijf.
De hardware:
Asus a7v333 + duron 1300
256 geheugen/512 geheugen (nieuw)
Ati 8500 / Ander kaartje (niet zeker aangezien er niks op de kaart zelf staat) / TNT2 m64
Maxtor 200GB harde schijf
Kan iemand me pls helpen want ik kom niet verder. Het lijkt niet aan de cd te liggen, ook niet aan de harde schijf, oof neit aan de cd speler, ook niet aan het ram, ook niet aan de kabel.
Waar kan het nou nog aan liggen want ik ben echt RADELOOS!?
ps. niet aankomen van, gebruik de search, want die mogelijke oplossingen heb ik zoals ik aangaf al gebruikt!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 21:54 ]