Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voedings Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Influxx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-05 16:26
Ik heb een Aopen 700B Bigtower waar een standaard 350W noise controlled voeding in hangt.
Op de voeding heb ik een Abit IC-7 met PIV 3,2 GHz, 3 HDD's (1 SATA), 3 CD/DVD drives, 4 case fan's en een floppy drive hangen. Ik heb er (nog) geen problemen mee en de temperatuur zit op zo'n constante 45 graden bij een warme omgeving.
Binnenkort wil ik er weer een SATA extra aan gaan hangen (heb nog een paar Molex over), gaat dit lukken met de 350W supply? Of zit ik nu al aan de gevaarlijke kant? Heb zelf niet zoveel verstand van voedingen en wattages, vandaar.
Mocht ik een nieuwe willen aanschaffen, wat raad je aan met ook een oog op de (BTX) toekomst?
Can anybody help?
Tnx

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:11
Hier hadden we al een groot topic voor. Ik zoek het ff op.

Edit:
Gevonden! Verwijderd in "Welke voeding heb ik nodig? Deel 11"

[ Voor 43% gewijzigd door Dekaasboer op 03-05-2005 21:54 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:06

_Ernst_

Mark It Zero!

Last.fm

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ligt eraan wat voor voeding je erin hebt zitten.
Is dat een wokkietokkie, Q-tec of Sweex dan kun je er op wachten tot je systeem het begeeft.

Heb je een goed merk dan is het een beetje afhankelijk van wat je verder nog in je bak hebt hangen (videokaart bijv.). Een evt upgrade naar een 400+ W voeding is altijd te overwegen, zo gek duur zijn ze ook niet meer.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hiervoor kan je het beste even naar Welke voeding heb ik nodig? Deel 11 gaan. Dat is een centraal topic voor vragen zoals de jouwe :)

[/wannabee mod :+ ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik hoef hier eigenlijk niets meer te tikken, zie de replies boven me ;)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.