Plaatje van Henk gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:19
Ik zou graag het logo van Henk gebruiken op een casemod waar ik mee bezig ben. Middels dit topic wil ik hiervoor toestemming vragen.

Is het mogelijk om een groot formaat logo van Henk te ontvangen?

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~j.oerlemans/tweakers/Tweaky.jpg
(Klique)

Succes ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Mijne is groter :P
1278 * 765
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~krijn344/img/gotlogo.gif

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Hartelijk bedankt!

Vraag aan de crew: zijn deze logo's ook vrij te gebruiken of rust er een copyright op van Tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52

Pelle

🚴‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Lichtelijk offtopic, maar toch een voorbeeld van een casebadge:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56896/full.jpg

:Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Geld het schilderen op een case ook onder het "printen voor thuisgebruik"? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

voor zover ik het lees gaat dat puntje alleen over teksten etc, niet over Henk :)
maar het lijkt me het handigst om gewoon zeef een mailtje te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Erkens schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:46:
[...]

voor zover ik het lees gaat dat puntje alleen over teksten etc, niet over Henk :)
Of je doet gewoon niet moeilijk en accepteert de tekst. Waarom zou informatie beperkt zijn tot tekst?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:46:
[...]

Nou ik zou toch maar toestemming vragen hoor, wie weet komt Brein langs, en dan zijn de rapen gaar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Datafeest schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:54:
[...]

Of je doet gewoon niet moeilijk en accepteert de tekst. Waarom zou informatie beperkt zijn tot tekst?
waar doe ik moeilijk? ik geef alleen aan dat als je die tekst letterlijk leest er niks wordt gezegt over een plaatje, en ik geef de tip om even zeef te contacteren, aangezien hij afaik over dit soort dingen gaat gezien ik wel vaker dit soort dingen in LA heb gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

zeef is al on the way here ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:52
In principe sta ik positief tegenover het een en ander, ik zie de mail wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ricardo87 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:46:
Geld het schilderen op een case ook onder het "printen voor thuisgebruik"? O-)
Het schilderen op je eigen computerkast kan ik niet anders zien als privégebruik en zover ik weet staat de autheurswet kopieën voor privégebruik gewoon toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

pven schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:45:
Lichtelijk offtopic, maar toch een voorbeeld van een casebadge:
[afbeelding]

:Y)
Mja, zijn die nog ergens te krijgen dan? B)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MrSleeves schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:39:
[...]

Volgens mij niet ; dat is toen een eenmalig actie geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je dit serieus? Waar zijn jullie echt in godsnaam mee bezig? Moet iemand serieus een mail gaan sturen om een logo dat niet meer wordt gebruikt op zijn eigen computer te schilderen / tekenen / kopieren?

Je kunt jezefl ook iets te serieus nemen. Dit slaat nogal door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:50:
[...]

Meen je dit serieus? Waar zijn jullie echt in godsnaam mee bezig? Moet iemand serieus een mail gaan sturen om een logo dat niet meer wordt gebruikt op zijn eigen computer te schilderen / tekenen / kopieren?

Je kunt jezefl ook iets te serieus nemen. Dit slaat nogal door.
waar staat dat deze casemod voor zijn eigen kast is? wellicht dat hij die kast maakt voor iemand en daar geld voor krijgt, zou toch zomaar kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Omdat hij aangeeft dat het voor thuisgebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:52:
^ Omdat hij aangeeft dat het voor thuisgebruik is.
waar dan? ;)

overigens:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:58:
[...]

Nou ik zou toch maar toestemming vragen hoor, wie weet komt Brein langs, en dan zijn de rapen gaar. O-)
jij weet ook niet wat je wilt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hallo :)

Henk is een beschermd beeldmerk. Henk staat voor wat we als forum/bedrijf zijn. Vind je het erg dat we zuinig op onze geliefde Henk zijn ? Neen ? Ik heb in al mijn jaren alhier nog nooit nee gezegd tegen een individueel plan. In principe zijn we heel coulant, we willen allen graag weten wat je van plan bent.

Dank u :)

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 03-05-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:50:
[...]

:o

* curry684 kijkt verbaasd rechtsbovenin z'n browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:10:
Hallo :)

Henk is een beschermd beeldmerk. Henk staat voor wat we als forum/bedrijf zijn. Vind je het erg dat we zuinig op onze geliefde Henk zijn ? Neen ? Ik heb in al mijn jaren alhier nog nooit nee gezegd tegen een individueel plan. In principe zijn we heel coulant, we willen allen graag weten wat je van plan bent.

Dank u :)
Heb je ook toestemming geven aan een paar onverlaten die het met krijt op de stoep hadden getekend? Ik wil best geloven dat jullie coulant zijn, maar is het officieel toestemming vragen voor iets wat je prive gebruikt niet misschien een tikkeltje overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

curry684 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:13:
[...]

:o

* curry684 kijkt verbaasd rechtsbovenin z'n browser...
Ik wou net zeggen, in de classic skin zit dat ding toch nog gewoon :?

(wel jammer dat ik als non-abbo dat niet meer kan zien, maar ja, ik zit nu eenmaal aan mijn kabelverbinding vast en blijf hier niet lang genoeg meer wonen om nog adsl te kunnen nemen)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
offtopic:
Dat krijten was op instigatie van een mod alhier ;).

Neen, ik vind dat niet raar, maar zelfs heel normaal. Op het moment dat ik iets van jou leen om te gebruiken, dan vraag ik dat toch even? Nogmaals, ik we staan er in het algemeen heel positief tegenover.

Ik We willen alleen misbruik van ons beeldmerk voorkomen, that's all. Dus stuur even een mailtje met wat je wil doen en je krijgt in no time antwoord. Als je je niet kan verenigen met deze gang van zaken, dan gebruik je Henk toch niet. :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je dat mensen die misbruik willen maken een mailtje gaan sturen? Nou ja verder is het eigenlijk ook niet echt heel erg boeiend deze discussie. U zijt gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Misbruik wordt actief bestreden voorzover dat natuurlijk mogelijk is. We hebben Henk niet voor niets als (beeld)merk geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
zeef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:23:
[...]
Ik We willen alleen misbruik van ons beeldmerk voorkomen, that's all. Dus stuur even een mailtje met wat je wil doen en je krijgt in no time antwoord. Als je je niet kan verenigen met deze gang van zaken, dan gebruik je Henk toch niet. :? :)
Nou blijft nog alleen de vraag voor mij over hoe jij wilt verbieden dat het logo wordt gebruikt wordt gebruikt in een privépublicatie. Ik kan er niets over terugvinden in zowel het auteursrecht als het merkenrecht [is dat logo überhaupt geregistreerd?]. Of berust het hier allemaal gewoon op 'logisch denken' ipv juridische gronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:25:
Denk je dat mensen die misbruik willen maken een mailtje gaan sturen? Nou ja verder is het eigenlijk ook niet echt heel erg boeiend deze discussie. U zijt gegroet.
Waarom ben je nu zo pissed? :? Iemand vraagt om toestemming om het logo te gebruiken en krijgt daar een volstrekt passend antwoord op, namelijk "mail zeef even met je concrete voorstel". Vraag perfect afgehandeld toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Ik ben helemaal niet pissed, in tegendeel, alleen heb ik al vandaag iets te veel van dei discussies gevoerd waar geen eind aan komt, dus laten we het er maar bij zitten. Vreemd vind ik het wel, maar het is jullie goed recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Glimi schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:31:
[...]

Nou blijft nog alleen de vraag voor mij over hoe jij wilt verbieden dat het logo wordt gebruikt wordt gebruikt in een privépublicatie. Ik kan er niets over terugvinden in zowel het auteursrecht als het merkenrecht [is dat logo überhaupt geregistreerd?]. Of berust het hier allemaal gewoon op 'logisch denken' ipv juridische gronden?
In principe is Henk als beeldmerk beschermd en kunnen we van een ieder die daar zonder toestemming gebruik van maakt vorderen dat dit ogenblikkelijk wordt gestaakt. Particulier of bedrijf, dat maakt niks uit.

Gezien de 'waarde' van het beeldmerk voor ons bedrijf en voor onze users/klanten doen we helemaal niet moeilijk over het gebruik van Henk voor zaken die los staan van GoT. Een bloemlezing uit het afgelopen kwartaal. Er is geen toestemming geweigerd. Wel is toegestemd in het gebruik van Henk voor :
  • vier keer voor een website van enthousiaste users
  • twee MMORPG teams
  • een GoT DJ feest

We doen er niet moeilijk over als je ons even verteled wat hoe en waarvoor. Dat is alles. :)

• Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Glimi
    • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
    zeef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:42:
    In principe is Henk als beeldmerk beschermd en kunnen we van een ieder die daar zonder toestemming gebruik van maakt vorderen dat dit ogenblikkelijk wordt gestaakt. Particulier of bedrijf, dat maakt niks uit.
    [...]
    Ik pak er even artikel 13A lid1 van de Benelux Merkenwet bij. Alle voorwaardes vermelden 'gebruik in het economisch verkeer' wat privégebruik uitsluit. Ik zie dan ook geen reden voor gebruikers om toestemming te vragen voor privégebruik. Hoe coulant jullie dan ook mogen zijn :)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
    • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Glimi schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:57:
    [...]

Ik pak er even artikel 13A lid1 van de Benelux Merkenwet bij. Alle voorwaardes vermelden 'gebruik in het economisch verkeer' wat privégebruik uitsluit. Ik zie dan ook geen reden voor gebruikers om toestemming te vragen voor privégebruik. Hoe coulant jullie dan ook mogen zijn :)
    De andere kant van het verhaal is dat (beeld)merken ook daadwerkelijk actief beschermd moeten worden door degene die ze geregistreerd heeft (Tweakers.net dus), anders kun je in de toekomst wel heel erg zwak komen te staan in een eventuele rechtszaak als iemand er wél misbruik van maakt. Het zou dus niet slim zijn om in een topic als dit "doe maar wat je wil, wat kan ons het schelen" te posten.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• zeef
    Naar mijn mening vragen we niets bijzonders, en is onze 'zuinigheid' op het beeldmerk ook niet vreemd. De uitwerking van onze policy tot nu toe heeft nog niemand benadeeld. Mocht dat wel zo zijn, dan hoor ik dat graag.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Glimi
    • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
    Wouter Tinus schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:36:
    De andere kant van het verhaal is dat (beeld)merken ook daadwerkelijk actief beschermd moeten worden door degene die ze geregistreerd heeft (Tweakers.net dus), anders kun je in de toekomst wel heel erg zwak komen te staan in een eventuele rechtszaak als iemand er wél misbruik van maakt. Het zou dus niet slim zijn om in een topic als dit "doe maar wat je wil, wat kan ons het schelen" te posten.
    True, maar dan heb je het hier wel over zulk soort gebruik dat het onderscheidend vermogen te erg aangetast wordt. Natuurlijk kan dat voortkomen uit excessief privégebruik, maar wat wou je er tegen doen? Maar ik snap idd wel dat jullie niet hier het beeldmerk gaan vrijgeven.

Echter blijven beweren dat mensen verplicht zijn toestemming te vragen voor privégebruik en vervolgens stellen dat je zo coulant bent (ja ik ben ook coulant over dingen waar ik niets over te zeggen heb) is het andere uiterste.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• zeef
    Natuurlijk hebben we er wat over te zeggen, in deze is die taak dan naar mij gedelegeerd. Om even te reageren op de merkenwet: Het gebruik van Henk zonder toestemming is in principe een onrechtmatige daad volgens het artikel 13. Alleen de eigenaar van Henk, Tweakers.net BV kan beslissen over het geautoriseerd gebruik. Het vervolg van artikel 13 gaat meer over situaties waarbij de eigenaar van een beeldmerk schade oploopt en wanneer deze te verhalen is.

Waarom het gebruik van Henk niet vrij geven à la de smileys? Hier is zeker over gedacht, maar waar de smileys meer generiek zijn, is Henk toch wel een beeldbepalend herkenningsteken geworden voor/van Tweakers.net. Dat merk, daar gaan we heel bewust maar ook heel zuinig mee om. Daarom heeft de directie besloten om het gebruik van onze beeld(merken) niet bij voorbaat onder voorwaarden toe te staan, maar om elk plan op zijn merites te beoordelen.

99,99% van de particuliere gebruikers van Henk hebben absoluut geen kwaad in de zin. Dat ben ik natuurlijk met je eens. Daarom staan we/ik zoals eerder gezegd altijd met een positieve grondhouding. Want, Henk in een casemod is van geen enkele economische betekenis, hooguit op het moment dat je je kast verkoopt maar dat is verder peanuts.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• MueR
    • Registratie: Januari 2004
    • Laatst online: 19:23

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb dit even doorgelezen, en ik begin me toch echt af te vragen wat de gemiddelde leeftijd van de posters hier is. De TS vraagt of hij Henk mag gebruiken in een casemod, vervolgens wordt hem gevraagd eventjes een emailtje met iets meer uitleg naar een van de admins te sturen. Vervolgens komt er bijna een flamewar over het merkrecht op Henk. Dreigementen van "Hou me dan eens tegen".. kom op jongens, waar zijn we mee bezig. Als de TS nou gewoon ff lekker dat mailtje stuurt, en we ons verder niet bezig gaan houden met wie de grootste legaal verantwoorde smoel kan opentrekken?

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 04-05-2005 14:33 . Reden: Typo's... ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Glimi
    • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
    zeef schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:35:
    Natuurlijk hebben we er wat over te zeggen, in deze is die taak dan naar mij gedelegeerd. Om even te reageren op de merkenwet: Het gebruik van Henk zonder toestemming is in principe een onrechtmatige daad volgens het artikel 13. Alleen de eigenaar van Henk, Tweakers.net BV kan beslissen over het geautoriseerd gebruik. Het vervolg van artikel 13 gaat meer over situaties waarbij de eigenaar van een beeldmerk schade oploopt en wanneer deze te verhalen is.
    [...]
    Dat haal ik er niet helemaal uit, maar then again, met wat introductie rechten-kennis kom je ook niet overal natuurlijk. :)
    MueR schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:32:
    Ik heb dit even doorgelezen, en ik begin me toch echt af te vragen wat de gemiddelde leeftijd van de posters hier is.(...)
    Mijne is 22 voor het geval je wilt gaan rekenen

[ Voor 3% gewijzigd door Glimi op 04-05-2005 15:08 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
    • Registratie: Januari 2001
    • Laatst online: 19:20
    MueR schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:32:
    Ik heb dit even doorgelezen, en ik begin me toch echt af te vragen wat de gemiddelde leeftijd van de posters hier is. De TS vraagt of hij Henk mag gebruiken in een casemod, vervolgens wordt hem gevraagd eventjes een emailtje met iets meer uitleg naar een van de admins te sturen. Vervolgens komt er bijna een flamewar over het merkrecht op Henk. Dreigementen van "Hou me dan eens tegen".. kom op jongens, waar zijn we mee bezig. Als de TS nou gewoon ff lekker dat mailtje stuurt, en we ons verder niet bezig gaan houden met wie de grootste legaal verantwoorde smoel kan opentrekken?
    Gelukkig! Ik dacht dat ik de enige was buiten de crew die er zo over dacht!
    Maar dan snap ik nog steeds niet dat je Henk in een casemod wilt gebruiken. Ik vindt hem lelijk O-)

Modbreak: knipop de man flamen doen we ook in Lieve Adjes niet

[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 04-05-2005 15:29 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• zeef
    Glimi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:08:
    [...]

Dat haal ik er niet helemaal uit, maar then again, met wat introductie rechten-kennis kom je ook niet overal natuurlijk. :)
    Het artikel begint er juist mee :
    Artikel 13

A. 1. Onverminderd de toepassing van het gemene recht betreffende de aansprakelijkheid uit onrechtmatige daad kan de merkhouder zich op grond van zijn uitsluitend recht verzetten tegen:
    Wat daar staat is dat er een aanscherping is op het 'generieke' artikel van de onrechtmatige daad (BW 6:162). Het zonder toestemming gebruiken van een exclusief recht dat Tweakers.net BV is een onrechtmatige daad. De merkenwet geeft alleen wat extra mogelijkheden rond het beschermen van het merk, het verhalen van schade etc. etc.. In het aller aller aller ergste geval zouden we bijvoorbeeld volgens artikel 13 bis de case met Henk erop kunnen vorderen en vernietigen >:) :+

offtopic:
    Artikel 13bis

1. De merkhouder heeft de bevoegdheid roerende zaken, waarmee een inbreuk op zijn recht wordt gemaakt of zaken die zijn gebruikt bij de produktie van die zaken, als zijn eigendom op te vorderen dan wel daarvan de vernietiging of onbruikbaarmaking te vorderen. Gelijke bevoegdheid tot opvordering bestaat ten aanzien van gelden, waarvan aannemelijk is dat zij zijn verkregen als gevolg van inbreuk op het merkrecht. De vordering wordt afgewezen, indien de inbreuk niet te kwader trouw is gemaakt.
    Mijne is 22 voor het geval je wilt gaan rekenen
    33 alhier en ik :* Glimi no matter what, laat dat duidelijk zijn!! Dat we het inhoudelijk niet met elkaar eens zijn wil niet zeggen dat we niet van elkaar O+

8) 8)7 :)

[ Voor 20% gewijzigd door zeef op 04-05-2005 16:08 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Spixo
    Zo ik heb zo te zien aardig wat op gang gebracht met mijn topic. Ik ben vandaag de hele dag aan het modden geweest en heb alles in de grondverf gezet. Ik zal straks even Zeef mailen wat betreft Henk :)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Glimi
    • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
    Bedankt voor de uitleg zeef. Respect voor de tijd die je er in hebt gestoken.

[ Voor 36% gewijzigd door Glimi op 04-05-2005 23:05 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• TommyGun
    • Registratie: Mei 2004
    • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

MrSleeves schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:39:
    [...]

Nope. StickerKoning had er nog een paar maar nu ineens niet meer :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• zeef
    Glimi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:03:
    Bedankt voor de uitleg zeef. Respect voor de tijd die je er in hebt gestoken.
    Voor jou altijd, dat weet je toch ;) 7(8)7

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
    • Registratie: Februari 2004
    • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

TommyGun schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:15:
    [...]

Nope. StickerKoning had er nog een paar maar nu ineens niet meer :(
    Lekker dan; dat vakje is nog open op m'n PC... :/

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik heb er nog exact 1 voor de volgende PC, huidige PC's allemaal voorzien :Y)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• TommyGun
    • Registratie: Mei 2004
    • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

MrSleeves schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 02:13:
    [...]

Lekker dan; dat vakje is nog open op m'n PC... :/
    Hoe duur zou het zijn als ik zelf 100 van die dingen bestel? Zeker veels te duur? Worden het zeker meteen 1000 wil het nog redelijk zijn :/. Zou die dingen wel graag willen maja. Komt zo'n actie nooit meer op T.net dan?

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 06-05-2005 03:01 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Erkens
    • Niet online

Erkens

Fotograaf

TommyGun schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 03:01:
    [...]

Hoe duur zou het zijn als ik zelf 100 van die dingen bestel? Zeker veels te duur? Worden het zeker meteen 1000 wil het nog redelijk zijn :/. Zou die dingen wel graag willen maja. Komt zo'n actie nooit meer op T.net dan?
    plan: Tweakgear shop tijdelijk offline

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• -ET-
    • Registratie: Augustus 2001
    • Laatst online: 21:12

-ET-

Phone Home

TommyGun schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 03:01:
    [...]

volgens mij zijn ze hier nog gewoon te krijgen? of ben ik nu zo kippig

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Erkens
    • Niet online

Erkens

Fotograaf

-ET- schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:58:
    [...]

volgens mij zijn ze hier nog gewoon te krijgen? of ben ik nu zo kippig
    dan kunnen zie die .plan ook wel even veranderen :X
    die linkt nog steeds vanuit het menu Shop->Tweakers.net Merchandise 8)7

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Erkens schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:02:
    [...]

dan kunnen zie die .plan ook wel even veranderen :X
    die linkt nog steeds vanuit het menu Shop->Tweakers.net Merchandise 8)7
    Op zich worden .plans natuurlijk niet continu bijgewerkt als ze niet meer kloppen (d'r zijn vast nog .plans over dat we trots onze 2e server installeerden ;) ), maar to be honest wist ik ook niet dat de Tweakgear weer en masse beschikbaar was, dus ik heb Daniel even hierop gewezen ;)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Erkens
    • Niet online

Erkens

Fotograaf

curry684 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:11:
    [...]

Op zich worden .plans natuurlijk niet continu bijgewerkt als ze niet meer kloppen (d'r zijn vast nog .plans over dat we trots onze 2e server installeerden ;) ), maar to be honest wist ik ook niet dat de Tweakgear weer en masse beschikbaar was, dus ik heb Daniel even hierop gewezen ;)
    ik bedoelde ook niet dat de .plan veranderd moest worden (beetje ongelukkig geschreven idd ja :P ) maar meer dat linkje :)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• r0b
    • Registratie: December 2002
    • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

[...]

Hij is ook weer up-to-date?
    [quote]Vaatwasserbestendig en groot genoeg voor een dubbele Senseo.[/quote]
    Of was Senseo er al toen de shop dicht ging :? :P
    * r0b herinnert het zich zo even niet meer

Hm, TweakDSL ook nog niet, dus ja, hij is weer up2date lijkt het op. :+

[ Voor 13% gewijzigd door r0b op 06-05-2005 12:47 ]

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Daniel
    • Registratie: Juli 1999
    • Laatst online: 26-09 08:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
    [...]

Dat wist ik ook niet 8)7 Die shop hoort helemaal niet open te zijn :X Ik vraag even na hoe dat komt :)
    Casebadges zijn er overigens nog in overvloed. Zelf bij de stickerkoning bestellen lijkt me geen goed idee, dat is pas echt inbreuk op ons merkenrecht, bovendien zien die dingen (v2 was dat er niet uit)
    De 1e, 3e en 4e druk komen van een ander bedrijf en zien er 10x beter uit.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• r0b

r0b

Daniel schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:01:
    [...]

Dat wist ik ook niet 8)7 Die shop hoort helemaal niet open te zijn :X Ik vraag even na hoe dat komt :)
    Casebadges zijn er overigens nog in overvloed. Zelf bij de stickerkoning bestellen lijkt me geen goed idee, dat is pas echt inbreuk op ons merkenrecht, bovendien zien die dingen (v2 was dat er niet uit)
    Heb je toevallig een datum in de planning wanneer de shop wél weer open hoort te zijn? :)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• pven
    • Niet online
    r0b schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:30:
    [...]

Heb je toevallig een datum in de planning wanneer de shop wél weer open hoort te zijn? :)
    Dat weet niemand: 'Tweakgear shop tijdelijk offline' ... wat is tijdelijk? ;(

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• r0b

r0b

Daniel schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:30:
    Het is wel de bedoeling de Tweakgear shop weer te lanceren, maar hiervoor zijn wat technische aanpassingen nodig en er moet een nieuwe voorraad samengesteld worden. Het staat echter laag op de todo-lijst. Een (hele voorzichtige, hang me er niet aan op) schatting: met 3-4 maanden moet het weer van start kunnen gaan.
    Vergelijk de datums, en tel. :P

Je hangt niet hoor Daniël, ik/we zijn/ben gewoon nieuwschierig. :)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
    • Registratie: Maart 2001
    • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Daniel schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:01:
    [...]

Volgende keer wel zorgen dat ze betaalbaar in België geraken, jullie vorige shop wou niet versturen naar de lieve buren :*

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Pagina: 1