Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] Euh, hoe kan ik een survey gaan maken?

Pagina: 1
Acties:

• FelixAkk
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-10 22:59
Ok ok, rustig :)
Ik weet dat er maar al te veel zijn die hun hoofd tegen de muur ramde en "Doh, wat een sukkel!!" dachten toen ze de titel zagen:

Maar echt, ik kan gewoon niet vinden hoe ik een survey kan maken, overal staat hoe je em moet onderbouwen enz enz enz, maar et meest simpele: hoe start je er 1 is nergens te vinden.

En geloof me, ik surf al 5 jaar intensief op internet, en normaal voel ik men weg wel naar mijn doel op een redelijk gestructureerde site. En een kind kan nog makkelijk zijn weg vinden in de grote speeltuin Tweakers.net :P Maar ik heb echt alle uithoeken van het product survey gedeelte van T.net al doorgezocht, maar ik kan het ECHT niet vinden :? 8)7
Survey manager ziet er bij mij zo uit.

[ Voor 9% gewijzigd door FelixAkk op 03-05-2005 21:33 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ben je toch ingelogd op de frontpage? :?

Ja dus, anders komen jouw specs niet voor de dag. Ik zoek verder! :)

Volgens mij moet je gewoon naar het product in kwestie zoeken, waarna je een survey in kan gaan vullen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57878/full.png

En kijk even naar plan: Tweakers.net introduceert de Productsurvey, misschien dat je er iets aan hebt.

[ Voor 111% gewijzigd door pven op 03-05-2005 21:40 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zal de tekst binnenkort wel even aanpassen, want blijkbaar is het niet duidelijk dat je die zoekbox kunt gebruiken om te zoeken naar producten waar je een survey voor wilt invullen.

Er zijn drie manieren om op een pagina te komen waar je een survey kunt invullen:

1) Je zoekt vanuit de survey manager naar het product en je klikt vervolgens op het juiste zoekresultaat
2) Je zoekt via de zoekbox op de Productsurvey homepage en de productlijsten per categorie het gewenste product op. Vervolgens ga je naar 'survey invullen' onder de tabel met scores van dat product. Dit werkt hetzelfde als in de Shopsurvey en daar weet men het juiste linkje wel te vinden.
3) Je klikt in de survey manager op een van de producten in de tabel met producten uit je systeemspecs. Je moet dan wel specs van een systeem hebben toegevoegd, maar dat is zoe te dien wel het geval bij jou.

• FelixAkk
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-10 22:59
Ontzettend bedankt. Nu kan ik eindelijk survey maken van mijn iFP-1090M mp3-speler :P