Toon posts:

Irritante geluid in advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik erger me dood aan de advertentie van XEROX op de frontpage. Ik heb in principe niks tegen advertenties maar wel als er van dat irritante geluid bij zit. En niet 1 keer maar om de 10 seconde hoor je datzelfde geluidje al. En uitzetten kan je het niet. Dus terwijl ik op tweakers.net ben kan ik niet fatsoenlijk een mp3tje luisteren omdat die reclame er steeds doorheen zit.

Ook als het venster op de achtergrond zit gaat de herrie gewoon lekker door. Kortom erg frustrerend en irritant. En adverteerders die op zo'n irritante manier reclame maken daar klik ik zowiezo al niet op.

Ben ik de enige die zich hier aan ergert of.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:10

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je bent zeker niet de enige, ik vind m ook mateloos irritant!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ik kom 'em persoonlijk niet tegen, maar zoals je in veel recente topics hierover hebt kunnen lezen, is dit meestal niet de bedoeling en glipt hij er aan de kant van Adremedy door :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lees Reclame-iritatie eens door :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi Strauss
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik ken het probleem. Zeker die van Jamba zijn soms ook behoorlijk irritant. Dan ga je er 'perongeluk' met je muis overheen, heb je weer zo'n irritant geluid door je muziek heen.. Of je schrikt je de pleures als je niet door had dat je geluid nog hard stond.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou niks aan te doen.. Ik vind het tot daaraan toe dat je geluid hoort als je er met de muis overheen gaat. Maar dat constant door blijven drammen met die herrie... Hetzelde is bij de site van ABN-AMRO, als je daar uitlogt begint er in een venstertje ineens een mens keihard te schreeuwen over goedkope hypotheken. Ik zit geregeld met me hoofd door het plafond van die herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kun je ook een duidelijk discussiepunt geven en dan bij zeer grote voorkeur een punt dat nog niet voorbij is gekomen in de reeds door mij aangehaalde discussie? Anders wordt dit alleen maar het zoveelste topic met reclame-irritatie en dat is niet heel erg opbouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:25:
Kun je ook een duidelijk discussiepunt geven en dan bij zeer grote voorkeur een punt dat nog niet voorbij is gekomen in de reeds door mij aangehaalde discussie? Anders wordt dit alleen maar het zoveelste topic met reclame-irritatie en dat is niet heel erg opbouwend.
Ik kon geen topic vinden dat hier al over ging, dus vandaar. Mijn vraag is dus of hier niks tegen te doen is? d.m.v. een instelling o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die instelling is er, maar daar moet je voor betalen, zie: reviews: Tweakers.net FAQ

Verder is deze discussie recent al helemaal uitgekauwd, dus ik gooi deze op slot voor ik morgenmiddag weer een thread met 100 posts over niets aantref ;).

Lees Reclame-iritatie door en als je daarna nog nieuwe ideeën of inzichten hebt dan horen we het wel :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.