Toon posts:

chello eurodocsis terayon modems?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die terayon modems (terapro) werken die op het eurodocsis netwerk, of is dat ouwe troep?

Ik heb helaas geen adapter meer en kan dus nu niet controlleren of dat dingetje nog online komt, maar als ik die 1tje haal komt dan dat modem nog online (hoef er niet mee te kunnen internetten) of is dat modem al verbannen van het chello netwerk?

gaat trouwens om regio helmond

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Volgens mij is de overgangsperiode inmiddels verleden tijd. Die gaat dus niet meer werken.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 16:45

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:01:
Die terayon modems (terapro) werken die op het eurodocsis netwerk, of is dat ouwe troep?

Ik heb helaas geen adapter meer en kan dus nu niet controlleren of dat dingetje nog online komt, maar als ik die 1tje haal komt dan dat modem nog online (hoef er niet mee te kunnen internetten) of is dat modem al verbannen van het chello netwerk?

gaat trouwens om regio helmond
Nope er zijn wel terayon modems binnen UPC die wel aan de eurodocsis standaard voldoen. Momenteel worden die niet meer geleverd. Het zal voornamelijk Thomson en Moterola zijn. Voor diegene met dig. telefonie een Arris of Science*nog iets*

/dev/null

• Willems
  • Laatst online: 14-05-2025
Ja dat zijn eurodocsis modems.... De modems die ze daarvoor hadden waren de Lan Pro modems en deze waren echt snel!!!!!!! Maar de teryondingen kun je nog perfect gebruiken indien je signaal hebt!

Verwijderd

Topicstarter
jellow gaat trouwens vanaf volgende week ofzo 18.000 modems omruilen

er gaan 18.000 (arris) voip modems uit, en er komen dan webstar modems voor terug

rare gasten bij de upx

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De enige EuroDOCSIS modem van Terayon die UPC gebruikt heeft, is de TJ720. Als je die hebt, is hij nog bruikbaar. Heb je echter een TeraPro geval, dan wordt het tijd om even een telefoontje te plegen, komen ze'm voor je omruilen (als je nog klant bent) of ophalen en je borg terugstorten (als je dat niet meer bent).
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:57:

er gaan 18.000 (arris) voip modems uit, en er komen dan webstar modems voor terug

rare gasten bij de upx
18K modems omruilen... dat soort aantallen moet haast om een fabrikagefout oid gaan.

En die Scientific Atlanta Webstar dingen zijn tenminste tried&tested (RDS, grootste kabelaar van Romania, heeft die dingen al een tijd in gebruik, wat erg goed schijnt te gaan :) )

Oslik blyat! Oslik!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 14-02 16:45

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:57:

rare gasten bij de upx
Bron?

[ Voor 18% gewijzigd door I_stealth_I op 23-05-2005 02:15 ]

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
sorry, mybad

het gaat om oude versies van een arris modem wat ze gaan vervangen, het aantal 18.000 klopt wel
Pagina: 1