[wav-mp3] lukt niet ivm beveiligde pc

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Ik wil met mijn laptop wat wav bestanden omzetten naar mp3. Helaas zit ik niet thuis, ik moet het met mijn laptop doen. Deze is beveiligd. Ik heb weinig rechten, kan bijvoorbeeld bijna geen software installeren. So be it.
Toch wil ik graag die mp3's hebben, Wat heb ik al geprobeerd?
Windows media player - moet je eerst een update kopen, maar die kan ik toch niet installeren
winamp - moet je pro hebben en ik heb geen code
roxio cd burner - niet mogelijk
nero - foutmelding
lame via speciaal bat file - lukt niet
lame via DOS - krijg geen toegang tot DOS.

Ik heb bij tucows ook al wat geprobeerd, zoals Switch. Maar deze kan ik niet installeren. Is er een manier om alsnog vanavond die mp3 te kunnen maken?

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Zelf converteer ik meestal via CDex (die loopt gewoon vanuit een ZIP'je), niet de meest propere oplossing omdat CDex eerder voor cd's is en het is nogal omslachtig maar het werkt wel in ieder geval (en CDex gebruikt LAME voor MP3's).

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Outerspace

Admin General Chat
heb je google wel goed gebruikt :?
wav to mp3
wav to mp3 converter

Ik denk dat het gewoon een kwestie is van proberen :)

Wauw, een sig!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
outerspace schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:38:
heb je google wel goed gebruikt :?
wav to mp3
wav to mp3 converter

Ik denk dat het gewoon een kwestie is van proberen :)
Ja, maar dan moet ie progs installeren :)

Verwijderd

Als je geen rechten hebt is dit geblokt door de beheerder. Als administrator moet je wel de benodigde rechten hebben. Log daar eens mee in en probeer dan het dan uit?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

Outerspace

Admin General Chat
RoD schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:11:
[...]

Ja, maar dan moet ie progs installeren :)
wie zegt dat het niet kan :?
er staat alleen dat het moeilijk gaat :)
"Ik heb weinig rechten, kan bijvoorbeeld bijna geen software installeren"

Ik geef het linkje omdat hij die programma's nog niet zijn genoemd, en hij nog niet heeft geprobeerd ;)

Iig. probeer inderdaad als een admin in te loggen, en vraag aan je beheerder als hij dat programmaatje op je pc wil installeren ;)

Wauw, een sig!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
outerspace schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:15:
[...]

wie zegt dat het niet kan :?
er staat alleen dat het moeilijk gaat :)
"Ik heb weinig rechten, kan bijvoorbeeld bijna geen software installeren"

Ik geef het linkje omdat hij die programma's nog niet zijn genoemd, en hij nog niet heeft geprobeerd ;)

Iig. probeer inderdaad als een admin in te loggen, en vraag aan je beheerder als hij dat programmaatje op je pc wil installeren ;)
Aha, ik las het meer als: "ik ben geen admin, dus ik kan geen progs installeren"
Mocht het wel mogelijk zijn, dan is het natuurlijk erg simpel, ff Googlen, en admin vragen om de boel te installeren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

gisteravond gaat niet meer lukken nu ;) Daarnaast zijn we niet zo happig op het omzeilen van beveiligingen door de eigenaar van de hardware :) Ik sluit daarom je topic met de tip om hiervoor de beheerder van de laptop aan te spreken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.