Heb MI4 gekocht
te gek spel. Zit nu alleen vast. Zit in het tweede deel en ik moet naar de "Voodoo Lady", alleen die is nergens te vinden. Ook niet in haar huis/winkel.... waar is dat mens????
Verwijderd
Ze is gewoon in haar Voodoo huisje zoals altijd.
Ook dit keer moet je ergens mee knoeien wil je haar laten verschijnen.
Probeer eens aan de grote vingers te trekken!
Ook dit keer moet je ergens mee knoeien wil je haar laten verschijnen.
Probeer eens aan de grote vingers te trekken!
THX, is het eerste deel wat ik speel, hiervoor was het misschien wel handig de eerdere delen ook te spelen....
maakt niet zo gek veel uit volgens mij. Het is alleen dat als je de andere delen ook gedaan hebt, dat je weet wie de figuren zijn enzo.
Enne Murray rulez!! [maar dan ben je voorlopig nog niet...]
Enne Murray rulez!! [maar dan ben je voorlopig nog niet...]
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
hmm ik heb het spel nu ook een dag!!en hij is zeker weten mooi!ik ben nu net bij het 2de eiland omdat ik de demo ook al had uitgespeeld dus ging dat wat sneller
maar als ze weggaan met de boot zie je allemaal eilanden..kom je bij alle eilanden die op die kaart staan??en is het een vrij groot spel?
maar als ze weggaan met de boot zie je allemaal eilanden..kom je bij alle eilanden die op die kaart staan??en is het een vrij groot spel?
Je komt op 5 (6) eilanden.
Melee Island, Lucre Island, Jambalaya Island met een klein eiland ernaast en verder kom je natuurlijk op MONKEY ISLAND. En als je het bijna hebt uitgespeeld kom je op nog een klein eilandje.
Melee Island, Lucre Island, Jambalaya Island met een klein eiland ernaast en verder kom je natuurlijk op MONKEY ISLAND. En als je het bijna hebt uitgespeeld kom je op nog een klein eilandje.
ja....
met die transmitter
murray roel ZEKER .....
ik von et alleen jammer dat ik het na 3 dagen al uitgespeeld had
met die transmitter
murray roel ZEKER .....
ik von et alleen jammer dat ik het na 3 dagen al uitgespeeld had
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Alleen "Monkey Kombat" vond ik wel lastig. Was ik gewoon een uur mee bezig om het snappen
Pagina: 1