Toon posts:

Alcatel Speed Thouch Home modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal!

Ik heb een vraagje over mijn modem. Hij heeft de laatste tijd heel veel problemen met opstarten lijkt het wel. Het 2e lampje blijft steeds knipperen. Ik heb al geprobeerd via de mxstream cd de modem opnieuw te configureren, te rebooten, de modem aan en uit te zetten maar dat ding blijft maar knipperen. Hij doet het alleen weer als ik hem gereset heb.

Ik hoop dat iemand er iets op weet, want het is er irritant om hem telkens te moeten resetten als ik mijn pc aanzet.

Geef wel reacties in het nederlands, want echt heel veel weet ik er ook allemaal niet van.

Alvast bedankt!!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 10:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:04:
Hey allemaal!

Ik heb een vraagje over mijn modem. Hij heeft de laatste tijd heel veel problemen met opstarten lijkt het wel. Het 2e lampje blijft steeds knipperen. Ik heb al geprobeerd via de mxstream cd de modem opnieuw te configureren, te rebooten, de modem aan en uit te zetten maar dat ding blijft maar knipperen. Hij doet het alleen weer als ik hem gereset heb.

Ik hoop dat iemand er iets op weet, want het is er irritant om hem telkens te moeten resetten als ik mijn pc aanzet.

Geef wel reacties in het nederlands, want echt heel veel weet ik er ook allemaal niet van.

Alvast bedankt!!
Welkom op GoT :w

GoT is een nederlandstalig forum, wees niet bang. Je antwoord zal niet in het duits zijn ;)

Ik denk dat je in het topic: [rml][ speedtouch] irritante piep en andere kwalen[/rml]
wel een antwoord kan vinden op je vragen.

Die apparaten hebben wel vaker de kwaal die je beschrijft, is je speedtouch mischien erg warm als hij een tijdje aanstaat?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar net gekeken, maar ik zag vooral veel mensen die last hadden van piepjes en een warme modem. Mijn modem wordt niet echt warm ik denk hooguit een graadje of 15. Hij staat wel altijd aan, want als ik hem uitzet kan ik de eerste week niet meer internetten. Ze hebben het trouwens ook over de 510 en ik heb die niet. Maar weet niet of het op hetzelfde neer komt. Hij is trouwens wel een jaar of 4/5 oud, misschien dat hij er gewoon geen zin meer in heeft.