video steam live bewerken en projecteren

Pagina: 1
Acties:

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
We hebben op school volgende week woensdag een muziekconcert. Een vrij podium zeg maar. Nu heeft de organisatie mij halsoverkop gevraagd of ik de beeldstroom van drie digitale camera's live kan bewerken en dus ook onmiddelijk projecteren. Ik accepteerde natuurlijk onmiddelijk, een uitdaging zeg maar. :p Het bewerken zou ondermeer het plaatsen van de namen van de verschillende groepjes onderaan in beeld, en uiteraard het afwisselen tussen de verschillende camera's. Nu is mijn vraag of het mogelijk is van deze beelden te bewerken mbv een pc met 3 videoingangen (2 tv-kaarten en één videoin op de videokaart) en met welk programma ik dit moet doen. Zijn er anders ook andere oplossingen die te regelen vallen binnen de komende week? >:)

BLU3_VV

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:16

heuveltje

KoelkastFilosoof

Waarom moeilijk doen met een pc ?
Huur gewoon een videomixer. das beproefd, bedrijfszeker en makkelijk binnen een week te regelen.........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• vladje
We waren van plan het met een pc te doen, gewoonweg omdat we daarover de beschikking hadden en dat we daardoor geen kosten moesten maken. Zijn ze te huren die videomixer en blijft dat betaalbaar, want het hele project blijft tenslotte voor het goede doel en geld is er dus ook niet over)

[ Voor 20% gewijzigd door vladje op 04-05-2005 15:58 ]

BLU3_VV

• vladje
We hebben een oplossing gevonden. We gaan het programma Arkaos gebruiken, is een demo voor 20 dagen van te downen en werkt vrij vlot en de leercurve is laag. Het programma kan ook alles wat we gewenst hadden. :)

BLU3_VV