Toon posts:

XViD bestand geeft plots 'Not a valid AVI file'? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film in xvid formaat vanmiddag zonder problemen gekeken, dit doe ik ongeveer elke dag al een jaar lang. Nu wilde ik in keer proberen om xvid over te zetten naar svcd zodat het filmpje ook op een dvd speler te bekijken is. Dus even op google naar wat guides gezocht, uiteindelijk tmpgENC geinstalleerd en geopend. Bij het source bestand heb ik het xvid bestand geselecteerd en daar ploept de eerste foutmelding mn scherm op: Unsopperted file (of zoiets). Dus ik dacht ow zal wel aan het programma tmpgENC liggen.
Niet dus! In mediaplayer en 3 andere spelers werkt geen enkel xvid bestand meer! Divx, mpg en andere doen het wel gewoon maar xvid niet! Ik heb nu echt alles al geprobeerd, al mn codecs eraf en alles weer installeren, codec packs heb ik ook geprobeerd, en honderd keer opnieuw opgestart.
Ook gspot zegt het volgende over het bestand: Not A Valid Avi File. En kan me er verder helemaal niks over vertellen.

Please help me! Ben echt ten einde raad.

ps. Spider, je hebt dit topic net gesloten, maar ik snap niet echt waarom, mijn vraag is van een totaal andere aard, ik wil nl gewoon weer xvid kunnen kijken op mn pc... Ik heb tweakers hier al voor afgezocht en heb alles al geprobeerd.

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Met onduidelijke topictitels zet je mensen op het verkeerde been. Ik pas je topictitel ook even aan. Waarom zou de film trouwens niet gewoon corrupt kunnen zijn? Heb je dit bij meerdere films; of alleen bij eentje?

Xvid werkt niet meer. > XViD bestand geeft plots 'Not a valid AVI file'? *
offtopic:
lees meteen deze even door: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik diezelfde film vóórdat ik dat programma installeerde nog gewoon heb gekeken. Het lijkt er dus op dat tmpENC iets heeft gemold ofzo. En bovendien heb ik direct iets van 8 andere films geprobeerd.

VLC werkt ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 19:58 ]

Verwijderd

TMPGEnc heb ik hier ook, nooit problemen gehad, maargoed. Heb je al geprobeerd TMPGenc zelf te verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb tmpgenc verwijderd, maar het is gewoon een zipje wat je uitpakt, dus tenzij het uitzichzelf ergens nog iets heeft neergezet, heb ik het goed verwijderd.

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 17:57
Misschien kun je met system restore naar een eerder gemaakte restore point teruggaan.
Als je xp hebt tenminste!
Pagina: 1