Ik heb een film in xvid formaat vanmiddag zonder problemen gekeken, dit doe ik ongeveer elke dag al een jaar lang. Nu wilde ik in keer proberen om xvid over te zetten naar svcd zodat het filmpje ook op een dvd speler te bekijken is. Dus even op google naar wat guides gezocht, uiteindelijk tmpgENC geinstalleerd en geopend. Bij het source bestand heb ik het xvid bestand geselecteerd en daar ploept de eerste foutmelding mn scherm op: Unsopperted file (of zoiets). Dus ik dacht ow zal wel aan het programma tmpgENC liggen.
Niet dus! In mediaplayer en 3 andere spelers werkt geen enkel xvid bestand meer! Divx, mpg en andere doen het wel gewoon maar xvid niet! Ik heb nu echt alles al geprobeerd, al mn codecs eraf en alles weer installeren, codec packs heb ik ook geprobeerd, en honderd keer opnieuw opgestart.
Ook gspot zegt het volgende over het bestand: Not A Valid Avi File. En kan me er verder helemaal niks over vertellen.
Please help me! Ben echt ten einde raad.
Niet dus! In mediaplayer en 3 andere spelers werkt geen enkel xvid bestand meer! Divx, mpg en andere doen het wel gewoon maar xvid niet! Ik heb nu echt alles al geprobeerd, al mn codecs eraf en alles weer installeren, codec packs heb ik ook geprobeerd, en honderd keer opnieuw opgestart.
Ook gspot zegt het volgende over het bestand: Not A Valid Avi File. En kan me er verder helemaal niks over vertellen.
Please help me! Ben echt ten einde raad.