Had dual monitor: Kan niet bij venster komen!

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 12:27
Ik had voorheen 2 beelschermen aan m'n PC hangen. Nu gebruikte ik later het 2e scherm te weinig, en heb ik deze weer weggedaan. Nu openen bij sommige toepassingen echter (toepassing instelling?) de vensters aan de linkerkant van m'n huidige scherm, maar daar kan ik niet meer komen met de muis!

Als ik in de taakbalk rechtsklik en kies voor "verplaatsen", dan schiet het pijltje van de muis naar de meest linker kant van het scherm, maar windows laat het niet verder toe, omdat het 2e scherm er niet meer is. Wel staat het venster nu dus buiten mijn bereik.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn resolutie kan ik niet hoger zetten als wat die nu staat, ook zie ik geen uitzoom-opties in de nvidia software helaas.

Wordt dat een reinstall? ;(

(edit: Windows XP SP2 draai ik)

[ Voor 4% gewijzigd door pierre-oord op 03-05-2005 19:35 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02 23:29
gewoon in je instellingen je 2e monitor uitzetten.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-02 23:39
Rechtsklikken op die taak in de taakbalk en dan verplaatsen doen. Dan verdwijnt je muis maar je kan nu met de pijltjes toetsen het venster weer in beeld schuiven. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 12:27
Vorlon schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:38:
Rechtsklikken op die taak in de taakbalk en dan verplaatsen doen. Dan verdwijnt je muis maar je kan nu met de pijltjes toetsen het venster weer in beeld schuiven. :)
Super! Dat heeft het opgelost. De muispijl werkt niet omdat die er niet bijkan, maar de pijltjes doen het prima! Thx!

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:50
pierre-oord schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:42:
Super! Dat heeft het opgelost. De muispijl werkt niet omdat die er niet bijkan, maar de pijltjes doen het prima! Thx!
DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:35:
gewoon in je instellingen je 2e monitor uitzetten.. :)
Maar bovenstaande oplossing werkte niet ofzo, want dat lijkt me een stuk makkelijk dan de workaround die je nu gebruikt. :?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:38
suspect schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:29:
[...]

[...]

Maar bovenstaande oplossing werkte niet ofzo, want dat lijkt me een stuk makkelijk dan de workaround die je nu gebruikt. :?
Waarschijnlijk stond die monitor al uit, maar stonden de vensters nog steeds buiten beeld.
Pagina: 1