Ik had voorheen 2 beelschermen aan m'n PC hangen. Nu gebruikte ik later het 2e scherm te weinig, en heb ik deze weer weggedaan. Nu openen bij sommige toepassingen echter (toepassing instelling?) de vensters aan de linkerkant van m'n huidige scherm, maar daar kan ik niet meer komen met de muis!
Als ik in de taakbalk rechtsklik en kies voor "verplaatsen", dan schiet het pijltje van de muis naar de meest linker kant van het scherm, maar windows laat het niet verder toe, omdat het 2e scherm er niet meer is. Wel staat het venster nu dus buiten mijn bereik.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn resolutie kan ik niet hoger zetten als wat die nu staat, ook zie ik geen uitzoom-opties in de nvidia software helaas.
Wordt dat een reinstall?
(edit: Windows XP SP2 draai ik)
Als ik in de taakbalk rechtsklik en kies voor "verplaatsen", dan schiet het pijltje van de muis naar de meest linker kant van het scherm, maar windows laat het niet verder toe, omdat het 2e scherm er niet meer is. Wel staat het venster nu dus buiten mijn bereik.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn resolutie kan ik niet hoger zetten als wat die nu staat, ook zie ik geen uitzoom-opties in de nvidia software helaas.
Wordt dat een reinstall?
(edit: Windows XP SP2 draai ik)
[ Voor 4% gewijzigd door pierre-oord op 03-05-2005 19:35 ]
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)