Verbinding krijgen met Remote admin

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 09:42

seninha

god's right foot

Topicstarter
Omdat ik vanuit mn werk in mn server wil komen heb ik Remote Admin 2.2 geinstalleerd.
Ik heb hiervoor de poorten opengezet die ik nodig heb in mn server.Firewall staat uit.

nou wilde ik het even gaan uitproberen dus heb ik verbinding aangemaakt vanuit mn desktop.
Als ik mn pasword opgeef dan krijg ik de melding LOADING INITIAL SCREEN en dan gebeurt er niets :(

Het rare is dat als ik verbinding maak via EXTERNE BUREAUBLAD (van mn desktop naar de server) en deze verbinding openlaat , remote admin wel verbinding krijgt met de server .
Kan dan gewoon de de server bedienen.

Sluit ik externe bureaublad af dan stopt remote admin er ook mee :?

iemand enig idee

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Dan heb je hem dus probably niet als service draaien, maar slechts wanneer er een gebruiker ingelogd is :) Probeer hem eens als service te installeren :)

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
In de server wordt automatisch Remote gestart (staat ook in mn taakbalk) zodra windows aangaat.

Ik neem aan dat ik het dan goed gedaan heb??

iRacing Profile Flickr

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:20
Het niet gebruik kunnen maken van RAdmin tijdens en na het gebruik van Remote Desktop is mij bekend. Probeer eens te restarten en géén gebruik te maken van remote desktop in die systeemsessie.

* nescafe heeft dit overigens met RAdmin 2.1 geprobeerd. Ik kan het voor 2.2 ook nog even testen

edit:
Mja, heej, het is nog vroeg! :z

[ Voor 8% gewijzigd door nescafe op 04-05-2005 07:34 ]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

seninha schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 06:54:
In de server wordt automatisch Remote gestart (staat ook in mn taakbalk) zodra windows aangaat.

Ik neem aan dat ik het dan goed gedaan heb??
Nee, dus het moet als service draaien, niet als een achtergrondapplicatie. Als jij niet bent ingelogd, en dat ben je normaal gesproken niet als je remote admin wil gaan spelen, dan zal je applicatie dus ook niet draaien...

Dus kijk even heel heel goed of hij wel als een service draait.
nescafe schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 07:26:
Het niet gebruik kunnen maken van RAdmin tijdens en na het gebruik van Remote Desktop is mij bekend. Probeer eens te restarten en géén gebruik te maken van remote desktop in die systeemsessie.

* nescafe heeft dit overigens met RAdmin 2.1 geprobeerd. Ik kan het voor 2.2 ook nog even testen
Het rare is dat als ik verbinding maak via EXTERNE BUREAUBLAD (van mn desktop naar de server) en deze verbinding openlaat , remote admin wel verbinding krijgt met de server .

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 07:27 ]

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ik heb hetzelfde geval bij mijn schoonbroer en die heeft een beetje spyware op zijn pc staan. Dat zou een reden kunnen zijn, hoe gek het ook klinkt. En op mijn werk heb ik het ook vaker gezien.

BOINC stats

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Dus het beste wat ik kan doen is gewoon het programma verwijderen en dan opnieuw installeren. Krijg ik dan een melding of ik het als service wil draaien :? (ben nu op mn werk , dus kan het op het moment niet checken :( )

iRacing Profile Flickr

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

seninha schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:22:
Dus het beste wat ik kan doen is gewoon het programma verwijderen en dan opnieuw installeren. Krijg ik dan een melding of ik het als service wil draaien :? (ben nu op mn werk , dus kan het op het moment niet checken :( )
Volgens mij krijg je inderdaad die optie :)

Probeer even je resolutie te veranderen. Soms wil hij te hoge resoluties niet pakken, en blijft hij in dat schermpje hangen :)

Wauw, een sig!

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Nou, ik ben eindelijk thuis en gelijk even alles nagekeken.

In mnserver heb ik remote opnieuw geinstalleerd , alleen de server gedeelte.

Maar nog steeds krijg ik dus de melding dat de scherm geladen wordt, maar dan valt het na een paar seconden weg zonder iets te gebeuren :(

Wat de resolutie betreft, die staat (als ik via externe bureaublad inlog) op 1280-1024. Dat is het zelfde als ik in mn PC gebruik. Maar normaal staat deze op 800-600

programma draait trouwens als service , dus dat zit goed. :|

Weet niet meer waar te zoeken :?

iRacing Profile Flickr

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

seninha schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:07:
Omdat ik vanuit mn werk in mn server wil komen heb ik Remote Admin 2.2 geinstalleerd.
Ik heb hiervoor de poorten opengezet die ik nodig heb in mn server.Firewall staat uit.

nou wilde ik het even gaan uitproberen dus heb ik verbinding aangemaakt vanuit mn desktop.
Als ik mn pasword opgeef dan krijg ik de melding LOADING INITIAL SCREEN en dan gebeurt er niets :(

Kan dan gewoon de de server bedienen.

Sluit ik externe bureaublad af dan stopt remote admin er ook mee :?
1e thread bij radmin.com:
[url]Could you please send us log.txt file so we can see what's happening?

To turn logging on, run "Settings for Remote Administrator server" from start menu group (Start->Programs->Remote Administrator v2.x->Settings for Remote Administrator server). Click "Options" button. Check "Use logfile" checkbox and apply changes by clicking "OK" button. This should be done on the affected server computer.

Also you should check:

1. Make sure server computer is not running a screen saver.

2. On the server computer go to the Start->Settings->Control Panel->Administrative Tools->Services. Double-click Remote Administrator service. Go to the Log On tab. Make sure "Allow service to interact with desktop" check box is checked.

3. Make sure you are using latest video card drivers on server and client.

4. If you're using WinNT 4.0, run r_server.exe with "/uninstalldrv" command-line switch on the server computer. This should disable Radmin's video hook driver. Open console and enter

r_server.exe /uninstalldrv

5. There is a Hardware Acceleration option in Windows, located at "Start->Control Panel->Display Properties->Settings->Advanced->Troubleshooting->Hardware Acceleration" option which the default is FULL. Try setting it to NONE (both on client and server).

6. Make sure you are not using a dual head video card on the server computer.

Best regards,
Svetlana Yastrebova,
Technical Support.
Poorten open gezet, maar ook gemapped naar de goede pc ?

[ Voor 48% gewijzigd door KillerAce_NL op 04-05-2005 21:46 ]

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Poorten zijn goed gezet. Wat ik wel raar vind is dat als ik via Shields up kijk de poorten volgens hun gesloten zijn.
Ook poort 21, terwijl ik wel vanuit mn werk in mn FTP server kan komen

Maakt niet uit welke poort ik open maak (heb nu 443 want die is op mn werk open) ze blijven volgens hields up dicht (worden dan blauw aangegeven)

Alleen als ik poort 445 open zet dan staat deze echt open. maar jammer genoeg wordt deze door windows gebruikt dus ik kan er niets mee.

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1