[Apache2] mod_log_sql onder win32 *

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Hey daar,

Ik heb al een tijdje een server draaien met apache 2.0 voor windows. Nu wil ik graag wat overzicht in het datatransfer en welke files er vaak worden aangevraagt worden hebben.

Dit word allemaal in een textfile gedumpt, maar ik wil graag overzichtelijk het in een mysql database hebben waar ik dan met een php scriptje alles netjes kan uitlezen.

Ik heb gezocht en veel gevonden, alleen helaas ALLES voor linux systemen. Ik heb nergens iets kunnen vinden over een sql log voor win32 systemen.

Dit is de meeste geupdate versie voor linux zo ver als ik weet:
http://www.outoforder.cc/projects/apache/mod_log_sql/

Maar als iemand mij zou kunnen helpen aan een windows versie hiervan, heel graag!

Grtz,
Magnoon

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nfortunately due to the license that the free compiler from Microsoft has I can not distribute binaries for Win32.
Oftewel; zoek een compiler en los je probleem op met de link die je zelf al geeft? En kun je niet net zo goed een loganalyzer zoals webalizer oid gebruiken? :) Ik pas ook je topictitel nog even aan

Mod_log_sql op win32 > [Apache2] mod_log_sql onder win32 *

[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 03-05-2005 19:30 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Als ik op compilers ga zoeken kom ik ontzettend veel verschillende compilers tegen allemaal met een andere werking. Wat voor soort compiler moet het precies zijn, waar kan ik dat aan zien?