Toon posts:

msn emoticons vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus msn 7 en heb zo een 40 emoticons maar ik ga binnenkort een andere pc hebben. Dus vroeg ik me af of er geen manier is om al die emos ergens in een fileke te verzetten. Want meer dan de helft is toegevoegd van anderen en heb ik geen fotoke van

dank u bij voorbaat

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
Wat voor Taaltje is dit? :P

P.s: Welkom bij GOT :)

[ Voor 33% gewijzigd door HiDNN op 03-05-2005 18:59 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ga is googlen of zoek waar die emoticons opgeslagen worden. i.p.v ons het maar te laten doen. :)

• ixi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 21:43

ixi

C:\Documents and Settings\<accountnaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\

In die map vind je het eea van MSN, waaronder de custom smileys.

Dat is voor de Engelse versie van XP ;)

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:35
En voor de nederlandse... :P

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
hehe dat kan ene van 12 ook ze :p

gianada

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; dit topic gaat nergens meer over. De openingsvraag is eenvoudig zelf te vinden op zowel GoT als Google; daarnaast zie ik een discussie over taalgerelateerde aangelegenheden niet als zodanig nuttig voor een technische thread dat ik dit topic sluit. Aan de topicstarter het verzoek in het vervolg zelf wat eigen onderzoek te verrichten voor je een topic opent op GoT. Bedenk in het vervolg ook een logische topictitel (vraagje zegt heel weinig) die wel voldoet aan de eisen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.